• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آمورش تصویری طرز تهیه املت پنیری لقمه ای

    آمورش تصویری طرز تهیه املت پنیری لقمه ای

    طرز تهیه املت پنیری لقمه ای در خانه –

    پیشنهاد برای یک صبحانه یا میان وعده عصرانه متفاوت و جدید –

    با درود فراوان . تخم مرغ را ما ایرانی ها معمولا زیاد مصرف مینماییم ولی کم پیش می آید با همین تخم مرغ که یا نیمرو یا املت و یا آب پز سرو میکنیم ایده جدید به کار ببریم و صبحانه و یا عصرانه جدید با آن تهیه کنیم . البته در بیشتر مواد غذایی چنین است متاسفانه ؛ گویی هدف فقط و فقط پر کردن معده است و کمترین تنوع و نبوغ را گاها برخی به خرج میدهند ؛ در حالی که به عقیده بسیاری ، تنوع در رنگ و طعم غذا و داشتن آن حس شادابی غذا در بسیاری امور روزمزه و حتی رفتاری و روحی تاثیر مثبت میگذارد ؛ بنابراین همواره یک شعار تغذیه ای را متناسب با اهدافتان تنظیم نمایید و به آن عمل کنید مانند شعار “از خلقت خود لذت ببرید” که برای این وبسایت تعریف نموده ایم و همواره تبلیغ آن را مینماییم .

    آموزش امروز همانطور که گفتم میتواند یک صبحانه عالی یا عصرانه و میان وعده باشد ؛ فقط کافی است با ما در این آموزش  طرز تهیه املت پنیری همراه شوید تا نکات خوبی فرا گیرید .

     

     

    مواد لازم طرز تهیه املت پنیری
    ماده | قطعه وزن | تعداد
    تخم مرغ 1 عدد
    شیر 1 قاشق
    پنیر رنده شده 2 قاشق
    نمک و ادویه مقدار لازم

     

     

     


    املت جدید با تخم مرغ

    1 :

    این غذای جدید با تخم مرغ به این صورت است که در ابتدا تخم مرغ را در ظرفی شکسته و سپس آن را به همراه شیر مخلوط نمایید تا همه مواد من جمله زرده و سفیده و بعلاوه شیر با هم مخلوط گردند که در این بین البته میتوانید متناسب با سلیغه خود ادویه و یا مواد خاصی که فکر میکنید لازم است به آن اضافه نمایید ؛ البته ما پیشنهاد میکنیم نمک را در این مرحله اضافه نکنید و سعی نمایید همواره نمک را در سر سفره به غذا بیافزایید ولی میتوانید موادی که نیاز به دما و پخت دارند مانند زردچوبه را به آن اضافه نمایید البته این گزینه ها کاملا شخصی و سلیغه ای هستند ؛ بیس و پایه کار ما در حال حاضر همین تخم مرغ و شیر است .

     

     

    املت خارجی

    نحوه طرز تهیه املت پنیری خانگی

    املت با شیر

    طرز تهیه املت پنیری با شیر


    املت پنیری چگونه درست کنم

    2 :

    ماهی تابه را بگذارید تا بر روی حرارت ملایم گرم شود و سپس روغن را اضافه نمایید تا کمی گرم شود , میتوانید از کره نیز استفاده نمایید ولی یادتان باشد که مراقب باشید تا روغن یا کره بیش از حد گرم نشود و دود نکند ؛ در مورد کره به علت موجود بودن مقداری دوغ در خودش خیلی سریع در ته ظرف ته می اندازد و باید مدام هم بزنید تا ته نگیرد و سیاه نشود . سپس مخلوط تخم مرغ را در ماهی‌تابه ریخته و پس گذشت کمی که لایه نازک املت ما خودش را گرفت ، بر روی یک طرف پنیر رنده شده را میریزیم و طرف دیگر املت را بر روی آن بر میگردانیم . میتوانید املت را پشت رو نمایید و یا همین مرحله آن را بردارید و میل نمایید . نوش جان

     

    املت خانگی

    طرز تهیه املت پنیری

    پنیری در خانه

    اموزش طرز تهیه املت پنیری

    دستور املت جدید

    دستور طرز تهیه املت پنیری

    املت در خانه

    آموزش مراحل طرز تهیه املت پنیری

     

     

    انجمن تخصصی گفتگو

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->