• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش اثر هنری رنگین کمان مداد شمعی روی بوم

    کار هنری روی تخته

    آموزش ساخت اثر هنری بسیار زیبا با مداد شمعی

    ایده های خلاقانه با مداد شمعی

    با درود فراوان – برای ساخت این اثر هنری از مداد شمعی یا همان پاستل استفاده میکنیم ؛ همانطور که از نامش پیداست از ترکیبات پارافین است همان پایه ترکیبات شمع و مشخص است که حرارت آن را ذوب خواهد کرد و دقیقا مانند شمع روان خواهد شد .

    از این خاصیت به عنوان یک تکنیک بهره میبریم و آن را به یک سبک هنری رنگین کمانی تبدیل میکنیم که بسیار هم زیبا خواهد بود ، البته شما میتوانید از این روش ایده بگیرید و هنری بهتر و خارق العاده تر را ایجاد کنید که در پایان کارهای هنری دیگر کاربران را خواهید دید .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    مداد شمعی تعداد لازم
    بوم | شاسی 1 عدد
    کاتر 1 عدد
    سشوآر 1 عدد
    چسب 1 عدد





    ایده ساخت کار هنری

    1 :

    ابتدا تخته بوم یا تخته شاسی را در سایز مناسب آماده کنید ، سایز را به نحوی انتخاب کرده ایم که رنگین کمان مداد شمعی به خوبی در آن جا شود و نمایان باشد ، البته به سایز مداد شمعی ها هم توجه داشته باشید و متناسب با آنها طول و عرض تخته را انتخاب کنید .

    اکنون مداد شمعی ها را مطابق چیدمانی که مد نظر دارید مثلا از رنگ سرد به گرم و یا برعکس و یا مختلط  در یک ردیف روی تخته بوم نقاشی در کنار هم توسط چسب بچسبانید .

    اگر مداد شمعی ها روکش دارند ، روکش آنها را توسط کاتر یا تیغ جدا کنید ؛ البته این کار را میتوانید انجام ندهید و با همان روکش پاستل ها را بچسبانید .

    خلاقیت خانگی با مداد شمعی

    آموزش ساخت اثر هنری دست ساز





    هنرهاي دستي جديد

    2 :

    در مرحله آخر ساخت کار هنری با مداد شمعی ، کافی است سشوآر یا هر نوع وسیله حرارتی دیگر را بر روی مداد شمعی ها بگیرید تا کم کم انها ذوب شده و به سمت پایین روان شوند ، یادتان باشد که بوم را ایستاده نگه دارید تا مداد شمعی های آب شده بتوانند جاری گردند . البته همچنین میتوانید با چرخاندن بوم آنها را مطابق الگوی مد نظرتان جاری گردانید ، اکنون تابلو اثرهنری شما با مداد شمعی آماده است .

    ایده و خلاقیت

    ایجاد اثر هنری در خانه





    ساخته های هنری

    3 :

    در ادامه اثر هنری دیگر دوستان که این آموزش را مشاهده کرده اند و از روی این آموزش توانسته اند خود در خانه تابلو هنری به اشکال مختلف با ایده های جالب بسازند را میبینید که بسیار عالی تر و جالب تر حتی از آموزش ما اینکار را انجام داده اند .

    در نهایت امیدواریم که شما نیز در این زمینه موفق و سربلند باشید و بتوانید همچون کارهایی را بسازید .

    آموزش کار با پاستل

    اثر هنری خلاق با پاستل

    آموزش مداد شمعی

    خلاقیت در ساخت اثر هنری با مداد شمعی

    کارهای هنری با مداد شمعی

    ایده های خلاقانه برای ساخت اثر هنری

    ایده با مداد شمعی

    اثر هنری با مداد شمعی

    تابلو نقاشی با مداد شمعی

    ادیه های خلاقانه برای یک اثر هنری





    منبع نوشته:http://www.instructables.com/id/Melted-Crayon-Art/?ALLSTEPS

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->