• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری بازسازی قفس پرنده قدیمی

    آموزش تصویری بازسازی قفس پرنده قدیمی

    مراحل بازسازی قفس پرنده قدیمی بصورت تصویری در خانه –

    قفس فلزی فرفورژه زیبا برای پرنده –

    با درود فراوان – در این آموزش میخواهیم یک قفس قدیمی و رنگ و رو رفته را بازسازی و احیا نماییم . در این موضوع قفس قدیمی ما که فلزی نوع فرفورژه میباشد و بسیار زیبا و شکیل میباشد را مجددا احیا میکنیم ؛ این قفس قدیمی که مدتها بوده در گوشه ای افتاده بسیار کثیف و رنگ و رو رفته شده و با کمی صرف وقت آن را بسیار زیبا حتی زیباتر از اول مینماییم که میتوانید با توجه به سبک کلاسیک و زیبای ساخت آن ؛ با کمی رنگ و تمیزکاری میتوان بسیار آن را زیبا نمود . تقریبا بسیاری از لوازم و وسایل بدرد نخور قدیمی را میتوان با تکیه بر حس نوستالژیک آنها با کمی نبوغ و ایده به فضای دکوراسیون داخلی منزل آورد و خواهید دید چه نما و دکور فاخری را در منزل ایجاد میکنند که بیشتر از هر دکور مدرن و جدید در چشم خودنمایی مینمایند ؛ هدف ما نیز در این آموزش بازسازی قفس پرنده قدیمی همین خواهد بود که امیدواریم برای شما خواننده محترم مفید باشد .

     

    آنچه نیاز است :
    قطعه | ماده تعداد | وزن
    دستمال یا پارچه 1 عدد
    محلول پاک کننده 1 عدد
    اسپری رنگ 1 عدد
    قفس پرنده 1 عدد

     

    بازسازی قفس پرنده قدیمی

    لوازم مورد نیاز بازسازی قفس پرنده قدیمی

     


    چگونه قفس را تمیز نماییم

    1 :

    در گام نخست باید قفس را به فضای آزاد ببرید و کاملا از غبار و فضولات پاک نمایید چراکه ذرات معلغ آنها ممکن است برای دستگاه گوارش شما مشکل آفرین باشد لذا ترجیحا از ماسک نیز استفاده نمایید . سپس از محلول های ضد عفونی کننده و پاک کننده قوی سطوح برای تمیز کاری و پاک سازی نهایی بهره ببرید تا دیگر هیچ جسم خارجی و لک و چربی بر روی قفس باقی نماند و کاملا مانند روز نخست تولید شود !

     

    چگونه لوازم قدیمی را تغییر چهره دهیم

    بازسازی قفس پرنده قدیمی در خانه ساده

     


    آموزش رنگ قفس فرفورژه

    2 :

    در این مرحله یک قوطی رنگ اسپری متناسب با سلیغه خود خریداری نمایید ؛ ما از رنگ مولتی کالر طلایی استفاده نموده ایم و در آخر قفس را با استفاده از ان رنگ آمیزی مینماییم و پس از خشک شدن از آن در دکور منزل میتوانید استفاده نمایید . امیدوارم از این آموزش لذت و استفاده کافی را برده باشید .

     

    تغییر چهره قفس

    بازسازی قفس پرنده قدیمی در خانه

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->