• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری بازیافت گلدان قدیمی

    آموزش تصویری بازیافت گلدان قدیمی

    آموزش مراحل بازیافت گلدان قدیمی و بازسازی تصویری  آن –

    ایده برای تغییر چهره لوازم قدیمی –

    با درود فراوان – یکی از بحث های جالب و بسیار کاربردی و مهم در زندگی ما , این است که چگونه و با چه سلیغه‌ای میتوان لوازم قدیمی و بدون استفاده را که صرفا به دلایل بسیار ساده مانند رنگ رفتگی و یا قدیمی شدن رنگ و ظاهر و….. در گوشه ای از انبار در حال خاک خوردن و پوسیده شدن هستند را مجددا به کار برد و بازسازی و یا به نوعی بهینه سازی نمود به سبک جدید و مدرن امروزی که قابلیت استفاده در دکور را داشته باشد ، به نحوی که بتوان آن را با افتخار به عنوان دکور استفاده نمود و یا کاربرد هایی دیگر ؛ لذا برای یادگیری این آموزش کافی است ما را در آموزش مراحل بازیافت گلدان قدیمی و بازسازی همراهی نمایید .

     

    آنچه نیاز است :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    گلدان قدیمی 1 عدد
    رنگ مولتی کالر 1 عدد
    اسپری کیلر 1 عدد
    ابزار لازم

     

     


    ایده های استفاده مجدد از لوازم قدیمی ، کهنه و دمده

    1 :

    لوازم قدیم را همانطور که گفتیم در پیشتر ؛ میخواهیم مجددا استفاده نمایید و برای این منظور باید ابتدا دید علت کنار گذاشته شدن آن وسیله چیست ؛ به عنوان مثال در این آموزش ما اینگونه پنداشتیم که طرح آباژور رو میزی یا چراغ خواب ما اگرچه زیبا است ولی رنگ ان کمی دمده شده و میتوان با کمی خلاقیت در رنگ ان را به شکلی بهتر در آورد لذا مانند مراحل فوق اقدام به تغییر رنگ نمودیم که طی آن از یک اسپری مولتی کالر طلایی بسیار خوش کیفیت و خوش رنگ برای این منظور استفاده نمودیم ؛ همانطور که میبینید ابتدا تمام مطلقات مانند کلاهک آباژور و قطعات الکتریکی و فلزی را یا جدا مینماییم و یا با روکش از نفوظ رنگ محافظت مینماییم تا دچار کثیفی نشوند بخصوص قطعات استیل را .

    اکنون اگر نیاز است ابتدا یک لایه آستر زیرین به عنوان رنگ پایه میزنیم و سپس رنگ اصلی را بر روی آن میکشیم و میتوانید در صورت نیاز در آخر بر روی آن کیلر یا اسپری فیکس کننده بزنید تا کاملا قابل شستشو گردد که تمام این مراحل بخوبی و کاملا تصویری و واضح در عکس های فوق نمایان است .

     

    بازیافت گلدان

    مراحل بازیافت گلدان قدیمی در خانه

    بازسازی در خانه

    چگونگی مراحل بازیافت گلدان قدیمی

    آموزش بازبه کار بردن

    آموزش مراحل بازیافت گلدان قدیمی

    مراحل بازیافت

    ایده و آموزش مراحل بازیافت گلدان قدیمی

     

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->