• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری بافت با شابلون فرانسوی

    آموزش تصویری بافت با شابلون فرانسوی

    آموزش کامل مراحل بافت با شابلون فرانسوی در خانه –

    آموزش بافتنی در خانه –

    با درود . در بازار اگر کمی جستجو کرده باشید قطعا برخی شابلون ها و دستگاه های دیده اید که در آنها هیچ گونه قطعات مکانیکی و متجرک و… ندارند و فقط بر اساس یک الگو که شما از آن پیروی میکنید در نهایت در خروجی به شما یک رشته بافتنی میدهند که میتواند بسته به نوع کلاف پیچی متفاوت باشند . یکی از این الگو ها یا شابلن ها ؛ نوع است که به مدل فرانسوی در دنیا معروف هستند و خوب احتمالا مبدا و منشاء پیدایش آن کشور فرانسه خواهد بود . در این نوع شابلن مه در تصاویر میبیند بیشتر شبیه یک فلفل پاش بزرگ میماند با تعدادی زائده که این زائده ها کار بافت را انجام میدهند و هدف ما در این اموزش نحوه چگونگی طرز کار این دستگاه است و به عقیده من کاربران این سایت از آنجا که اکثرا فنی هستند و اهل دست ساخته و کاردستی و… احتمالا بعد از آشنایی با این وسیله جالب یک نمونه ساده در خانه خواهند ساخت .

     

     

    مواد لازم جهت آموزش بافت با شابلون فرانسوی :

    قطعه | ماده

    تعداد | وزن

    کاموا

    1 عدد

    قلاب

    1 عدد

    شابلن

    1 عدد

    لوازم و سایر ابزار کار

    به تعداد

     

    Use-a-Knitter-


    آموزش کار با دستگاه بافت

    1 :

    این دستگاه بافت یا شابل در خروجی نوعی بافت به شکل لوله پدیدار میکند که شاید در انتها با دیدن آن بپرسید که به چه دردی میخورد این بافت ! در جواب باید شما را تا آموزش های آینده که با این مدل بافت البسه و پوشاک تهیه میکنیم منتظر گذارد !

    دستگاه بسیار ساده و جالب است و میتوانید به سادگی بدون نیاز به دانش بافتنی و چگونه بافت‌ن با یک قلاب و کمی کاموا در نهایت صاحب بافت‌نی شوید .

     

    لوازم

    لوازم بافت با شابلون فرانسوی


    مراحل آموزش بافت لوله ای

    2 :

    در ابتدا یک سر کاموا را از سوراخ وسط شابلن عبور دهید و مانند عکس کاموا هارا به دور زایده ها بچرخانید و این کار را تا 2 ردیف تکرار نمایید ؛ اکنون با استفاده از قلاب زدیف پایینی را بر روی ردیف بالایی برگردانید مانند تصاویر ؛ و این عمل را برای همه گره ها تکرار کنید تا اینکه در تمام زائده ها فقط یک ردیف کاموا باقی بماند و سپس مجددا با نخ کاموا در ادامه یک ردیف دیگر ایجاد کنید و مجددا عمل بالا را تکرار کنید . مشاهده میفرمایید که بعد از چندین بار انجام این عمل یک بافت لوله ای شکل در پایین شابلن پدیدار میشود که حاصل کار شما خواهد بود .

     

     

    مدل بافت

    بافت با شابلون فرانسوی در خانه

    شابلن

    بافت با شابلون فرانسوی

    مراحل بافت

    بافت با شابلون فرانسوی تصویری

    شابلن بافت

    بافت با شابلون فرانسوی

    بافتنی در خانه

    آموزش بافت با شابلون فرانسوی

    مراحل کار

    بافت با شابلون فرانسوی

     


    چگونه ته بافت را ببندیم یا کور کنیم

    3 :

    برای کور کردن بافت در انتها این روش را من به شما پیشنهاد میکنم که قبلا در نوع دیگری از شابلن ها انجام داده ام . در آخر کار که شما باز یک ردیف کاموا رد زائده ها دارید برای کور کردن اکنون کاموا هر زائده را در بیاورید و روی زائده کناری بندازید و به این ترتیب شما 2 ردیف کاموا دارید که باید اکنون مجددا ردیف پایین را بر روی ردیف بالا برگردانید و اکنون باز 1 زدیف کاموا دارید و این را نیز بر روی زائده کناری بندازید تا 2 زدیف شود و عمل قبلی را مجددا تکرار نمایید ؛ آنقدر این کار را تکرار کنید تا دیگر تمام زائده ها خالی از کاموا شوند و بافت شما به این ترتیب کور میشود و میتوانید از آن استفاده نمایید .

     

    آموزش

    آموزش بافت با شابلون فرانسوی

    روش بافت

    بافت با شابلون فرانسوی

    بافت

    آموزش بافت با شابلون فرانسوی

    بافت ماشینی

    بافت با شابلون فرانسوی

    ایده بافتنی

    بافت با شابلون فرانسوی


     

    [taq_review]

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->