• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری برش بطری شیشه ای

    آموزش تصویری برش بطری شیشه ای

    آموزش تصویری برش بطری شیشه ای در خانه به 2 نیم بطری –

    روش برش بطری شیشه ای

    با درود فراوان به عموم کاربران این وبسایت – قبلا در باره روش یا روش هایی از برش بطری های شیشه ای بحث و تبادل آموزش داشتیم که امروز روش دیگری را خدمت حضورتان تقدیم مینماییم که نحوه برش اینبار با میکرو فرز است . در این روش خواهید آموخت چگونه با میکرو فرز بطری را برش دهیم و خط برش کج و یا دچار سانحه نشویم . بنابراین لازمه آموزش امروز قطعا در اختیار داشتم وسیله مذکور یعنی میکرو فرز یا همان فرز انگشتی است و سپس خواهید توانست با این روش اقدام به برش بطری نماییم .این روش میتواند کاربردهایی مفید و جالبی داشته باشد که ما با توجه به در آستانه نزدیک شدن به ایام عید از آن برای تزیین سبزه عید و ایده سبزه عید نوروز بهره جسته ایم ولی میتوان بسیار ایده و خلاقیت با ان انجام داد و کارهایی جالب و بسیار شکیل با استفاده از این آموزش درست کرد .

     

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    بطری شیشه ای 1 عدد
    نوار چسبی فلزی 1 عدد
    فرز انگشتی 1 عدد
    گیره 1 عدد
    پودر کاربیت مقدار لازک
    سمباده 1 عدد

     

     


    ایده برای سبزه عید نوروز

    1 :

    همانطور که گفتم این ایده برای سبزه نوروز است و میخواهیم این عید با استفاده از هنر ساخت دست خودمان ؛ سبزه سفره هفت سین عید نوروز را تزیین و آراسته نماییم و آن را در منزل استفاده کنیم ، برای شروع در ابتدا بطری را مطابق تصاویر با استفاده از نوار فلزی بطور کاملا قرینه به دو نیم تقسیم مینماییم و مراقب باشید که خط مستقیمی باشد چرا که این چسب همان خط برش شما خواهد بود و اگر کج چسبانیده شود ؛ برش شما نیز کج خواهد شد .

     

    نحوه بریدن بطری

    آموزش برش بطری شیشه ای

     


    ایده آموزش روش بریدن بطری شیشه

    2 :

    اکنون صفحه برش مخصوص را بر روی فرز انگشتی نصب مینماییم و برش را مانند عکس ها زیرو دوش آب شروع میکنیم و مرحله به مرحله پیش میرویم تا به تصویر نهایی برسیم و بطری کاملا از وسط به 2 نیم تقسیم شود .

     

    ایده برای برش شیشه نوشابه

    مراحل برش بطری شیشه ای

    روش برش بطری تصویری

    برش بطری شیشه ای در خانه بصورت تصویری

     


    آموزش ابزار شیشه بصورت ساده

    3 :

    لبه های کار همانطور که میبینید بسیار برنده و تیز هستند بنابراین باید فکری برای رفع این عمل صورت داد . در اینجا شما میتوانید با استفاده از برگ سمباده و یا سری سمباده مخصوص فرز انگشی یا مته پولیش و… این تیزی را بر طرف نمایید و یا میتوانید با استفاده از پودر کاربیت سیلیکون که با آب مخلوط شده است ؛ مانند شکل ها لبه های شیشه را ایمن نمایید و اینگونه کار ما به اتمام میرسد و میتوانید سبزه عید را در آن قرار دهید و یا میتوانید از آن جهت بستنی خوری و… نیز استفاده کنید و از ساخته خود لذت ببرید . امیدوارم از آموزش تصویری برش بطری شیشه ای در خانه نهایت استفاده را برده باشید ، موفق باشید .

     

    روش برش دستی بطری

    روش برش بطری شیشه ای دستی

    ایده برای تزیین سبزه عید

    ایده با برش بطری شیشه ای برای جای سبزه

     


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->