• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری تزیین شمع عید

    آموزش تصویری تزیین شمع عید

    آموزش تصویری تزیین شمع عید هفت سین عید نوروز –

    ایده تزیین با شمع سفید –

    با درود فراوان – همانطور که در پیش تر آموزش هایی در تزیین سفره عید خدمت شما ارایه دادیم ؛ در این آموزش نیز قصد داریم نوع ساده تری را خدمتت حضورتان تقدیم نماییم که به مراتب راحتتر و البته زیبایی خاص خودش را دارا میباشد ؛ در این تزیین سادگی ملاک ما است و نمیخواهیم یک شمع را کاملا از ریشه مجددا بسازیم و یا تزیینات سنگینی را برای تزیین شمع انجام دهیم ؛ صرفا هدف ما در این آموزش این است که با استفاده از ایده و ترفندهایی بسیار ساده در عرض چند دقیقه یک شمع ساده را برای مراسم و مجالس خاص مثلا سفره هفت سین عید نوروز و یا سفره شب یلدا و… آماده نمایین و در این راه از ساده تریم و سریع ترین کارها الهام بگیریم که در این آموزش با استفاده از استیکر یا همان برچسب های تزیینی زیبا که در عکس ها مشاهده مینمایید میخواهیم شمع هایمان را تزیین نماییم و برای این منظور مطابق ادامه مراحل و اموزش عمل نمایید . پس در ادامه با ما همراه باشید در آموزش تزیین شمع عید بصورت تصویری در خانه .

     

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    برچسب تتو تعداد لازم
    شمع ساده تعداد لازم
    شمعدانی تعداد لازم
    دستکش 1 عدد

     

    تزیین شمع با تاتو

    آموزش تزیین شمع عید در خانه

     


    مراحل تزیین شمع عید با تاتو

    1 :

    در اولین گام از تزیین شمع عید ؛ شمع های ساده و سفیدی که در اختیار داریم رو مانند تصویر با استفاده از برچسب های تزیینی تاتو ، تزیین مینماییم . ما در این آموزش با استفاده از برچسب های طلایی تتو زیبا که مشکی آن را نیز در تصاویر ملاحظه میفرمایید شمع را تزیین مینماییم و روش و اصول کار را در عکس میبینید که چگونه برچسب های تتو را بر روی شمع نصب مینماییم . امیدواریم که از آموزش تزیین شمع عید با تاتو استفاده برده باشید .

     

    شمع تاتو در خانه

    نحوه تزیین شمع عید با برچسب تاتو

     

     


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->