• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری تقویت آنتن وای فای WiFi

    آموزش تصویری تقویت آنتن وای فای WiFi

    آموزش تصویری تقویت آنتن وای فای WiFi ساده در خانه –

    ایده برای افزایش قدرت آنتن دهی مودم –

    با درود فراون – در این برنامه آموزشی قصد داریم تا با راهنمایی و همکاری شما ، مشکل محدودیت در آنتن دهی مودم های وای فای را تا حدودی برطرف نماییم و بدین ترتیب مقدار پوشش قدرت آنتن دهی مودم وای فای یا همان آنتن وایرلس را افزایش دهیم . مودم ها بر اساس نحوه پوشش قدرت سیگنال به چندین دسته تقسیم میشوند و از مدل های معمولی قیمت پایین که توانایی تعویض آنتن وجود ندارد موجود هستند تا نمونه های حرفه ای از برندهای معتبر مانند ایسوس و.. که نه تنها قابلیت تعویض آنتن را دارند بلکه بیش از 1 آنتن به آنها متصل میشود تا انواعی دیگر . قاعدتا هدف ما مودم های آنتن ثابت هستند چراکه نمونه های آنتن قابل تعویض را میتوان با کمی هزینه آنتن قدرتمند برایشان تهیه کرد و نصب کرد ولی در مدل های ثابت چنین امکانی وجود ندارد ؛ ضمن اینکه نحوه شکل پخش سیگنال نیز مهم است ! شاید موقعیت مودم شما به گونه ای باشد که بخواهید آنتن در زاویه محدود تر از 360 درجه انتشار امواج نماید ! بنابراین با روشی باید وسیله ای در پشت آنتن قرار دهید تا مانند آینه امواج را به سمت مورد نظر شما منعکس نماید . راهکار‌های فراوانی برای افزایش قدرت سیگنال آنتن وجود دارد که در این آموزش تصویری تقویت آنتن وای فای WiFi میخواهیم به نحوری آن را برطرف نماییم پس با ما همراه شوید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    استوانه پلاستیکی 1 عدد
    فویل آلومینیومی مقدار لازم
    چسب 1 عدد
    سایر لوازم و ابزار مقدار و تعداد لازم


    ایده افزایش قدرت سیگنال مودم

    1 :

    در ابتدای کار ظرف استوانه پلاستیکی مورد نظر را مانند تصاویر , بر میداریم و انتهای آن را به اندازه قطر بزرگ آنتن سوراخ میکنیم و سپس در مرحله بعدی دور تا دور استوانه پلاستیکی را با فویل آلومینیومی میپوشانیم و کاملا چسب میزنیم همانطور که در عکس ها مشاهده میکنید ؛ در آخر استوانه پلاستیکی را تا انتهای آنتن فرو میکنیم و آن را در صورت لزوم با چسب محکم میکنیم و دهانه آن را به سمتی که میخواهیم سیگنال تجمه نماید تنظیم میکنیم و تمام . امیدواریم که از این آموزش تصویری تقویت آنتن وای فای WiFi نهایت استفاده و لذت را برده بوده ؛ موفق باشید .

    راهکار افزایش برد وایرلس

    آموزش تصویری تقویت آنتن وای فای WiFi

    افزایش سیگنال مودم

    آموزش تصویری تقویت آنتن وای فای WiFi

    روش هک آنتن وای فای

    آموزش تصویری تقویت آنتن وای فای WiFi

    ایده برای تقاویت آنتن

    آموزش تصویری تقویت آنتن وای فای WiFi


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->