• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت تخم مرغ تزیینی

    آموزش تصویری ساخت تخم مرغ تزیینی

    آموزش تصویری ساخت تخم مرغ تزیینی در خانه –

    ایده تزیین تخم مرغ

    با درود فراوان خدمت شما کاربران محترم و هنرمند عزیز – در این آموزش میخواهیم با استفاده از گل های توری آویز هایی تزیینی بسازیم ؛ میتوانیم از این آموزش برای تزیین تخم مرغ عید نوروز نیز استفاده کنیم و یا برای تزیین و دکور تخم مرغ . ما در این آموزش میخواهیم از تخم مرغ های مصنوعی یا همان پلاستیکی استفاده نماییم تا دوام و طول عمر بالایی به کار خود ببخشیم که البته شما میتوانید از اصول کلی تبعیت نموده و این آموزش را در هر کجا که نیاز است به کار ببندید و از آن لذت ببرید و استفاده نمایید , برای این منظور از شما دعوت میکنم تا در این آموزش تصویری ساخت تخم مرغ تزیینی همراه ما باشید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    تخم مرغ پلاستیکی  به تعداد مورد نیاز
    تور گلدوزی تعداد لازم
    چسب 1 عدد


    ساخت آویز تزیینی تخم مرغی

    1 :

    ابتدای امر همانطور که گفته شد یک تخم مرغ پلاستیکی یا فایبر یا …. تهیه مینماییم و سپس پارچه گلدوزی شده را مطابق تصاویر فوق , برش داده بطوریکه فقط قسمت طرح و گل مورد نظر باقی بماند و آن را سپس بر روی سطح تخم مرغ میچسبانیم تا کاملا روی تخم مرغ را بپوشاند . اگر از طرح های گلدوزی شده که بر روی پارچه های تور یا بسیار نازک ایجاد شده باشند استفاده نمایید بسیار نتیجه و حاصل کار بهتر خواهد بود و از نتیجه آن بسیار راضی خواهید بود .

    پس از چسباندن طرح بر روی سطح تخم مرغ میتوانید با استفاده از روبان یا سنگ های زینتی و سایر تزیینات که در بازار موود است , اقدام به زیباتر نمودن آویز نمایید و بدین ترتیب آویز هایی زیبا برای منزل و یا نوروز و عید باستانی تهیه نمایید . امید که از این آموزش تصویری ساخت تخم مرغ تزیینی نهایت استفاده را برده باشید ؛ موفق باشید .

    ایده با پارچه گلدوزی

    آموزش تصویری ساخت تخم مرغ تزیینی

    ایده با تخم مرغ های مصنوعی

    آموزش تصویری ساخت تخم مرغ تزیینی


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->