• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت توپ تیله ژله ای

    آموزش تصویری ساخت توپ تیله ژله ای

    آموزش تصویری ساخت توپ تیله ژله ای دست ساز در خانه –

    ساخت بادکنک تیله ژله –

    با درود فراوان خدمت شما هنرمندان عزیز – در این برنامه آموزشی یک ایده بسیار جالب برای سرگرم نمودن فرزندانتان آماده کرده ایم . حتما تا کنون بسیاری اسباب بازی های ساده و کم هزینه را دیده اید که دست فروشان آنها را میفروشند و شما به ایده بسیار ساده ای که در پس این وسیله بوده است بسیار خندیده اید و شاید با خود گفته اید که “چرا به ذهن خودم نرسید ؟” بله ایده هایی که گاها با استفاده از دردسترس ترین لوازم ایجاد شده اند , مثلا امروزه تیله های ژله ای بسیار فراوان و ارزان تر از زمانی شده اند که تازه امده بودند , میتوانید با چند بسته از این تیله ها ایده هایی بسیار جالب انجام دهید و حتی خودتان نیز از این کاربرد های جالب لذب ببرید و البته ما در این آموزش تصویری ساخت توپ تیله ژله ای قصد فراهم آوردن امکانات برای سرگرمی کودکان را داریم .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    تیله ژله ای مقدار لازم
    بادکنک شیشه ای تعداد لازم
    آب مقدار لازم
    لوازم و ابزار لازم تعداد لازم

    لوازم تیله ژله ای

    آموزش تصویری ساخت توپ تیله ژله ای


    نحوه ساخت تیله ژله ای

    1 :

    ابتدای امر تعدادی بادکنک شفاف را تهیه کنید و کاملا آنها را از آلودگی تمیز نمایید ؛ برخی از بادکنک ها ممکن است کثیف باشد لذا میتوانید آنها را بشویید و تمیز نمایید . سپس تیله های ژله ای را مطابق دستور استفاده آنها , در ظرفی مملو از آب بریزید و بزارید کاملا حجیم بشه ؛ ما این کار را در بطری نوشابه کوچک انجام دادیم تا در مرحله بعدی راحتتر باشیم . البته احتمالا اکثر شما قبلا این کار را انجام داده اید و قسمت آماده سازی تیله ژله ای را آشنا هستید .

    ساخت تیله ژله ای

    آموزش تصویری ساخت توپ تیله ژله ای


    ایده جالب با تیله ژله ای

    2 :

    اکنون بادکنک را میتوانید در دهانه بطری نوشابه حاوی تیله های ژله ای قرار دهید به گونه ای که دهانه بادکنک کاملا دور دهانه بطری پلاستیکی قرار بگیرد ؛ سپس با سر وته کردن بطری حاوی تیله های ژله ای همگی آنها را به درون بادکنک فرستاده و درب آن را میبندیم و تمام . البته یادتان باشد مقداری آب نیز همراه تیله ها به درون بادکنک بفرستید تا از خشک شدن تدریجی آنها جلوگیری گردد .

    امیدواریم که از آموزش تصویری ساخت توپ تیله ژله ای ما نهایت استفاده را برده باشید ؛ موفق باشید .

    ساخت توپ تیله ژله ای

    آموزش تصویری ساخت توپ تیله ژله ای


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    2 نظر

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->