• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت جا مسواکی دست ساز

    آموزش تصویری ساخت جا مسواکی دست ساز

    آموزش تصویری ساخت جا مسواکی PVC دست ساز در خانه –

    ایده ساخت جای مسواک ساده –

    با درود فراوان خدمت شما بزرگواران هنرمند و فهیم . در این آموزش میخواهیم یک ادیه بسیار ساده را برای شما به تصویر بکشیم که در نهایت خواهید توانست با اتکا به این آموزش ؛ به تعداد افراد خانواده جا مسواک‌ی بسازید آنهم بسیار ساده و کم هزینه و حتی میتوانید بسیار شیک تر از آنچه که ما ساخته این بسازید . در این آموزش از هیچ متریال گرانقیمت و خاصی که در دسترس نباشد و یا به سختی بتوان پیدا کرد استفاده نشده چراکه از چند تکه لوله PVC یا همان لوله سبز استفاده شده و تعدادی در پوش و چند عدد هم بست دیواری و…. البته تمام این لوازم و قطعات مورد نیاز در جدول نیازمندی ها موجود است و میتوانید با خرید کامل آنها شروع و اقدام به ساخت نمایید و مطابق این آموزش تصویری ساخت جا مسواکی دست ساز مرحله به مرحله پیش روید .

     

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    لوله PVC مقدار لازم
    درپوش PVC تعداد لازم
    بست دیواری تعداد لازم
    سایر ابزار و لوازم تعداد لازم

     

     

     


    ایده با لوله پلاستیکی PVC

    1 :

    در این سایت ما قبلا چندین ایده با این لوله های پی وی سی ؛ مانند آموزش ساخت جالباسی و… اجرا کرده بودیم که اکنون در این آموزش نوعی دیگر از کاربرد های این لوله ها را خواهیم دید . قصد داریم تا با استفاده از لوله pvc اقدام به ساخت جا مسواکی کنیم . برای این منظور کافی است تنها به تعداد مسواک های موجود در سرویس بهداشتی و مورد نیازتان لوله برش بزنید به ارتفاع مناسب با مسواک که حدودا برای مسواک های استاندارد بزرگسال 15 سانت مناسب است و برای خردسال ها 10 سانت مناسب است . سپس در قسمت بالایی هر لوله ؛ حدود 2 سانت مانده به لبه برش ، توسط مته نمره 7 سوراخ ایجاد میکنیم که این سوراخ جهت قرار گرفتن S قلاب آویز خواهد بود .

     

    ایده جالب ساخت

    آموزش تصویری ساخت جا مسواکی دست ساز

     


    آموزش ساخت نگهدارنده مسواک دست ساز

    2 :

    اکنون با استفاده از هویه مخصوص لوله PVC اقدام به اتصال درپوش به لوله میکنیم و مانند تصاویر مرحله را به پایان میرسانیم . البته جهت جلوگیری از تجمع آب مسواک در لوله میتوانید در انتهای آن سوراخ به عنوان آبریز ایجاد نمایید . سپس در انتهای آن یک ضربه گیر میچسبانیم و ساخت جا مسواکی به پایان میرسد . اکنون فقط کافی است به تعداد لوله ها , آویز به دیوار بچسبانید و جا مسواکی های لوله ای را به آن بیاویزید و از آنها استفاده نمایید . امیدواریم که از این آموزش تصویری ساخت جا مسواکی دست ساز نهایت استفاده را برده باشید ؛ موفق باشید .

     

    ایده های خلاقانه با لوله پلاستیکی PVC

    آموزش تصویری ساخت جا مسواکی دست ساز

    جا مسواکی شیک و ساده

    آموزش تصویری ساخت جا مسواکی دست ساز

     


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->