• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت دستگاه هویه پرتابل

    آموزش تصویری ساخت دستگاه هویه پرتابل

    آموزش تصویری ساخت دستگاه هویه پرتابل با باطری –

    ایده برای لحیم کاری با باطری –

    با درود فراوان – یکی از آموزش های جالب و کاربردی که امروز قصد آموزش آن را داریم ؛ ساخت دستگاه لحیم پرتابل یا سیار است که کاربرد مهم و حیاتی آن را زمانی خواهیم فهمید که به شدت نیاز به یک دستگاه لحیم داریم در حالی که هیچ امکاناتی در اختیار نداریم – چنین موقعیت هایی ممکن اس برای هر شخص تعمیر کار و فنی پیش بیاید ؛ البته انسان های عادی در چنین مواقعی با تعمیرکار تماس میگیرند و اگر مشکل مرگ و زندگی باشد و از طرفی در نقطه ای از بیابان گرفتار شده باشند که باید خود را به دست شانس و اقبال بسپارند !! کمی این صحنه برای من تداعی فیلم های رخدادی مانند سقوط هواپیما یا گرفتاری در شرایط غیر منتظره و…. نمود . به هر حال امیدواریم هرگز چنین موقعیتی برایتان پیش نیاید اما اگر تصور میکنید چنین وسیله ای برایتان بسیار مفید خواهد بود حتما این آموزش تصویری ساخت دستگاه هویه پرتابل را مطالعه بفرمایید حتی اگر قصد ساخت آن را ندارید اما با طرز کار آن آشنا شوید تا اطلاعات و معلومات عمومی شما افزایش یابد  .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    Smith John
    Bach Frank
    Doe Jason
    Conway Tim

    قطعاته دستگاه هویه

    لوازم ساخت دستگاه هویه پرتابل


    آموزش ساخت دستگاه هویه لحیم خانگی

    1 :

    برای شروع این موضوع را حتما مد نظر داشته باشید که این دستگاه فقط برای برطرف کردن مشکلات کوچک است و نمیشود از آن انتظار یک دستگاه هویه مخصوص را داشت بنابراین در استفاده آن دقت نمایید .
    در گام نخست باید این مسئله مهم رابدانید که در قضیه داغ شدن سیم هویه نکته مهم در این روش مقدار آمپر باطری است ؛ بنابراین کاملا مشخص است که در صورت استفاده از باطری های آمپیر بالا مدت بیشتر و شدت بیشتری گرما در نوک هویه خواهیم داشت و کیفیت لحیم کاری افزایش میابد .
    اکنون با متصل کردن کلید به جا باطری و سیم کشی نمودن آنها و سری کردن 2 عدد باطری ؛ به ولتاژ 3 ولت دست میابیم . نوک هویه از جنس اهن یا هر فلزی که بتواند دما را بیشتر در خود حفظ نماید میباشد که ما از آهن سخت استفاده کرده ایم و به روشی که در تصاویر کاملا مشهود است و میبینید توانسته ایم با اتصال دو سر سیم بصورت اتصال کوتاه در میبه فلزی نازک به یک هویه ساده دست یابیم . امیدواریم که از این آموزش تصویری ساخت دستگاه هویه پرتابل نهایت استفاده را برده بوده ؛ موفق باشید .

    مراحل ساخت هویه

    آموزش تصویری ساخت دستگاه هویه پرتابل

    ایده با باطری

    آموزش تصویری ساخت دستگاه هویه پرتابل

    نحوه لحیم کاری

    آموزش تصویری ساخت دستگاه هویه پرتابل


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->