• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت ساز دهنی PVC

    آموزش تصویری ساخت ساز دهنی PVC

    آموزش تصویری مراحل ساخت ساز دهنی PVC ساده در خانه-

    چگونه در خانه فلوت بسازم-

    با درود فراوان . فلوت و کلا ساز های دهنی در بین مردم و جوانان از استقبال خوبی برخوردار است و سازدهنی هارمونیک جزوه مشهورترین ها هستند ولی در جوامع مختلف همواره سازهای دست ساز هم بوده اند که با ابداع و ابتکار فردی ساخته شده اند و مانند بسیاری موارد دیگر خواستگاه اصلی آنها مدرسه و محیط های عمومی در دوران نوجوانی و کمتر بوده است تا آنجا که حتی اگر یادتان باشد با لوله خودکار و کاغذ ساده ساز دهنی میساختند و یا حتی با ظروف خالی یخمک و… این آموزش نیز به گونه ای مناسب برای سرگرم شدن است و یا در کنار فرزندان ساخت کاردستی را انجام دادن و از جنس و متریال مناسب تری سعی شده استفاده گردد که در ادامه مشاهده خواهید نمود .

     

    مواد لازم جهت آموزش ساخت ساز دهنی PVC :

    قطعه | ماده

    تعداد | وزن

    لوله PVC

    به مقدار

    طلق

    1 عدد

    نوارچسب

    1 عدد

    لوازم و سایر ابزار کار

    به تعداد

     

    لوازم مورد نیاز

    مواد ساخت ساز دهنی PVC


    ساخت لوازم دست ساز با لوله PVC

    1 :

    در اولین اقدام به ساخت سازدهنی لوله را بصورت اریب همانطور که در عکس نیز مشاهده میفرمایید برش میزنیم و سپس با سوهان و سمباده پلیسه های ان را میگیریم و لبه های زائده دار را هموار میکنیم و البته میباست طول لوه که همان ساز دهنی ما میباشد را به اندازه مناسب که میخواهیم برش بزنیم و در آخر آن را نیز باید لبه های زائده دار را صاف نماییم .

     

    فلوت دست ساز

    ساخت ساز دهنی PVC

    آموزش ساخت

    آموزش ساخت ساز دهنی PVC


    طرز ساخت فلوت دست ساز

    2 :

    اکنون به انداره دهانه ساز دهنی طلق را برش میزنیم و البته باشد یک طرف را با زاویه 90 درجه خم کنیم که چند سانت نیز بلند باشد تا با چسباندن نوار چسب زبانه طلق محکم شود و البته به این موضوع در عکس ها به خوبی نمایان قابل فهم است ؛ فقط کافی است کمی با دقت ملاحظه بفرمایید .

    در آخر ساز دهنی آماده است و میتوانید شروع به نواختن کنید .

    ساز دهنی

    ساخت ساز دهنی PVC

    چگونه بسازیم

    ساخت ساز دهنی PVC

     

    [taq_review]

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->