• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت صندلی میز آرایش

    آموزش تصویری ساخت صندلی میز آرایش

    ساخت صندلی میز آرایش دست ساز چوبی بصورت تصویری –

    ایده برای ساخت صندلی میزبان –

    با درود فراوان . یکی از دست ساخته های جالب برای خانه صندلی تک که از آن میتوان به عنوان صندلی میزبان ، صندلی میز آرایش ، صندلی میز کنسول یا صندلی میز توالت و… استفاده کرد , است ؛ که اتفاقا ما در این آموزش به شما روش چگونگی ساخت یکی از این صندلی ها با روکش پارچه که قابلیت نگهداری لوازم و دارای محفظه نیز باشد را می آموزیم که امیدواریم با مشاهده این آموزش بتوانید یکی از این صندلی های کاربردی را برای خود بسازید و نهایت استفاده را از این آموزش ببرید .

     

    آنچه نیاز است :
    قطعه | ماده تعداد | وزن
    چوب مقدار لازم
    میخ یا پیچ تعداد لازم
    چسب و لولا تعداد لازم
    پارچه مفدار لازم

     

     


    چگونه صندلی بسازیم

    1 :

    برای ساخت این صندلی ما از چوب MDF خام (بدون روکش) استفاده کردیم که اتفاقا نوع ارزان تری هم نسب به نوع روکش دار و … است و حتی میتوانید از لترون نیز که از MDF ارزانتر است هم استفاده نمایید . نئوپان از همه این ها ارزانتر است و بیشتر برای نئوپان از چسب چوب و میخ استفاده مینمایند چراکه اگر از پیچ استفاده کنید ممکن است در قسمت های کم عرض موجب ترک و شکافته شدن چوب شود که این مسئله به شدت میتواند عمر دست سازه را کاهش دهد . البته ما برای این صندلی چون از نوع MDF استفاده نمودیم از پیچ الیت استفاده کردیم .

    در گام نخست پس از زدن برش های لازم ؛ طبق آنچه که گفته شد شروع به منتاژ صندلی میکنیم و آن را میسازیم و سعی نمایید گوشه ها را با استفاده از تکه های مثلثی تقویت نمایید بخصوص زاویه هایی که به آنها فشار بیشتری وارد می آید .

     

    صندلی تک میزبان

    مراحل چگونگی ساخت صندلی میز آرایش

    میز توالت

    آموزش ساخت صندلی میز آرایش

     


    نحوه ساخت صندلی چوبی روکش پارچه

    2 :

    اکنون بدنه را کاملا با پارچه روکش میکنیم ؛ سپس قسمت بالایی را مطابق آنچه که مورد نظر است میسازیم که در این آموزش قصد ما باز شدن قسمت نشیمن بصورت لولایی است و دسترسی به فضایی خالی جهت قرار دادن لوازم که برای این منظور ؛ قسمت نشیمن را با پارچه و ابر روکش مینماییم ، یعنی ابتدا بر روی چوب ابر قرار میدهیم و سپس بر روی آن روکش پارچه را میکشیم و سپس لولا و جک نگهدارنده را نصب میکنیم و همه چیز تمام است .

     

    نحوه ساخت صندلی چوبی

    نحوه ساخت صندلی میز آرایش

    صندلی میز آرایش

    آموزش ساخت صندلی میز آرایش

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->