• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت گلدان حباب لامپ

    آموزش تصویری ساخت گلدان حباب لامپ

    آموزش تصویری ساخت گلدان حباب لامپ در خانه بصورت دست ساز –

    ایده های خلاقانه با حباب لامپ –

    با درود فراوان – ایده های بسیار جالبی را میتوان با حباب لامپ های سوخته انجام داد که تعدادی از آنها را در این آموزش که در مورد گل و گیاه است خدمت حضورتان تقدیم مینماییم ؛ با حباب لامپ از آکواریوم تا تراریوم و … میتوان استفاده کرد و بسیاری ایده های دیگر . در این آموزش قصد داریم تا با استفاده از این حباب ها یک گلدان زیبا بسازیم که زیبایی آن در صورت انتخاب گل مناسب و زیبا چند برابر خواهد شد . البته در انتها مدلها و ایده های دیگری نیز خدمت حضورتان تقدیم مینماییم که بسیار ذهن شما را فعالتر و بازتر مینماید و شما در انتخاب ایده و روش کار بیشتر راهنمایی مینماید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    حباب لامپ

    رشته ای

    1 عدد
    گل تعداد لازم
    لوازم تزیینی تعداد لازم
    ابزار لازم تعداد لازم


    چگونه حباب لامپ را تخلیه کنیم

    1 :

    در ابتدای ساخت گلدان حباب لامپ ، میبایست در ابتدا لامپ را تخلیه کنیم . برای این منظور انتهای لامپ را که قلع دارد از بین میبریم و سپس با دم باریک بلند محتویات آن شامل شمع شیشه و تنگستن را خرد میکنیم و به آرامی از لامپ بیرون میکشیم ، هنگامی که تمام محتویات لامپ را بیرون اوردید ؛ آن را با آب بشویید و خشک نمایید .

    ایده ساختنی با لامپ 100

    ساخت گلدان حباب لامپ 100


    ساخت گلدان فانتزی با حباب لامپ

    2 :

    اکنون لامپ را در فر قرار دهید تا دمای آن بالا برود و گرم شود ؛ سپس آن را بر روی یک نگهدارنده فیکس کنید مانند تصاویر و با استفاده از مشعل بر انتهای آن شعله را بگیرید تا حالت تخت پیدا کند ، این حالت برای ایستادن لامپ به ما کمک میکند و پایداری لامپ را افزایش میدهد ؛ در آخر لامپ را در فر بگذارید تا کم کم دمای آن پایین بیاید ؛ کاهش ناگهانی دمای لامپ ممکن است موجب ترک خوردن شیشه حباب شود و کار خراب شود .

    ایده با لامپ

    آموزش ساخت گلدان حباب لامپ

    ایده با حباب لامپ

    ساخت گلدان حباب لامپ


    ایده جالب با لامپ دور ریز

    3 :

     اکنون همه چیز آماده است ؛ فقط کافی است درون حباب را آب بریزید و گل مورد نظر را در آن قرار دهید ؛ یک راهنمای و ایده برای شما در ساخت گلدان حبابی ارایه میدهم که در این آموزش انجام نشده ؛ میتوانید درون لامپ را با سنگ ها و تیله و تزیینات پای گلدانی زیباتر کنید و حتی مقداری پوشال چوبی در حباب بریزید نمای بسیار جذاب تری پیدا میکند و بسیاری ایده های دیگر که شما با نبوغ خود میتوانید انجام دهید . در ادامه تصویر تعداد دیگری ایده با حباب لامپ قرار داده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید .

    ایده های ساختنی با لامپ

    ساخت گلدان حباب لامپ در خانه

    ایده هایی برای کاربرد لامپ

    ساخت گلدان حباب لامپ

    گلدان فانتزی با حباب لامپ

    مراحل ساخت گلدان حباب لامپ


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    2 نظر

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->