• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری طرز تهیه ترشی آواکادو فوری

    آموزش تصویری طرز تهیه ترشی آواکادو فوری

    آموزش کامل مراحل طرز تهیه ترشی آواکادو فوری بصورت تصویری در خانه –

    چگونه ترشی درست کنیم –

    با درود . ما ایرانی ها عاشق ترشی هستیم ! باید بهتر بگویم که ما مردم جهان عاشق ترشی هستیم ولی هر ملتی متناسب با منطقه و زیستگاه و سلایق خوراکی در نحوه تهیه و مزه و طعم با ما کمی اختلاف دارند مثلا همین میوه آواکادو ؛ میوه ای است کاملا وارداتی و خاستگاه منطقه ما نبوده و مشخص است که ما هرگز نمیدانستیم این میوه چه مزه و خاصیت و کاربردی میتواند داشته باشد و یا حتی اصلا خیلی ها نمیدانند آواکادو را چگونه باید مصرف کرد و چیست . در این آموزش که یکی از کاربرد های آواکادو جهت تهیه ترشی است علاوه بر اینکه با شیوه مصرف آن آشنا میشوید طرز تهیه ترشی را نیز فرا خواهید گرفت ؛ بنابراین با ما در طرز تهیه ترشی آواکادو فوری همراه شوید .

     

    مواد لازم جهت آموزش طرز تهیه ترشی آواکادو :

    قطعه | ماده

    تعداد | وزن

    آواکادو

    به تعداد

    آب و سرکه

    هر کدام 1 پیمانه

    فلفل و نمک

    به مقدار لازم

    لوازم و سایر ابزار کار

    به تعداد

     

    مواد لازم

    مواد لازم طرز تهیه ترشی آواکادو


    میوه آواکادو چیست

    1 :

    ابتدا از آواکادو مختصری برایتان بگویم . آواکادو را در زبان زیبای پارسی به نام گلابی تمساح نام نهادند و خوب با اولین نگاه به این میوه متوجه نام گذاری خواهیم شد ، خاستگاه آن مکزیک و آمریکا مرکزی است و در مناطق استوایی رشد میکند ؛ جالب است بدانید در دهه 40 از اکوادور این میوه وارد ایران شده و پس از چند سال توانسته نسبت به شرایط کشور مقاوم شده و اکنون در ایران این میوه در حال تولید است این درخت رشد سریعی نیز دارد و میتوانید هسته آن را بکارید که البته نوع کاشت هسته آواکادو قلقی دارد که در آینده در یک آموزش تقدیمتان میکنیم ولی اکنون یادتان باشد که هسته این میوه را در این آموزش با چاقو زخمی میکنیم ولی سعی کنید بدون آسیب آن را خارج کنید تا برای آموزش کاشت آواکادو قابل استفاده باشد .

     


    نحوه استفاده میوه آواکادو

    2 :

    در ابتدا میوه را از وسط به 2 نیم برش بزنید و با یک حرکت پیچشی یک نیمه را بدون هسته آزاد نمایید که این مرحله کاملا در عکس ها مشخص و گویا است ؛ برای انکه نیمه دوم را نیز از هسته جدا کنیم با لبه چاقو در هسته فرو میبریم و باحرکت پیچشی چاقو هسته کاملا آزاد میشود و نیمه دیگر میوه نیز بدون هسته در اختیارمان خواهد بود .

     

    برش میوه

    چگونه طرز تهیه ترشی آواکادو

    میوه آواکادو

    چگونه طرز تهیه ترشی آواکادو


    میوه آواکادو را چگونه مصرف نماییم

    3 :

    برای استفاده و مصرف میوه آواکادو باید این نکته را بدانید که آواکادو مانند بسیاری میوه ها نیاز به پوست کندن دارد و البته پوست آن بسیار راحت مانند پوست خرما جدا میشود و این موضوع کاملا در تصاویر گویا میباشد .

     

     

    روش آواکادو

    طرز تهیه ترشی آواکادو


    چگونه برش زدن آواکادو

    4 :

    در گام بعد شما میبایست هر نیمه میوه را مانند انچه که در عکس میبینید برش بزنید .

     

    طرز برش

    روش برش زدن میوه


    روش ترشی انداختن میوه اواکادو

    5 :

    آب و سرکه را در ظرفی با هم آمیخته و سپس نمک را به انها اضافه نمایید و بگذارید بر روی حرارت تا جوش بیاید و سپس از روی حرارت بردارید تا خنک شود .

     

    مراحل ترشی

    طرز تهیه ترشی آواکادو


    آموزش مراحل تهیه ترشی خانگی

    6 :

    اکنون آواکادو های حبه ای را در ظرفی درب دار مناسب ترشی انداختن باشد ؛ قرار دهید و مایع که خنک شده است را به آن اضافه کنید و سپس فلفل و سایر ادویه های مورد نظر را اضافه کنید و درب آن را ببندید .

    این ترشی خیلی جالب است بدانید که فقط 6 ساعت زمان نیاز دارد تا آماده شود ! بله فقط 6 ساعت .

    به هنر خود افتخار کنید و لذت ببرید ؛ موفق باشید .

     

    ترشی مکزیکی

    طرز تهیه ترشی آواکادو فوری

    ترشی

    طرز تهیه ترشی آواکادو

     

     

    انجمن تخصصی گفتگو

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->