• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت تزیینات کاغذی دیواری

    آموزش ساخت تزیینات کاغذی دیواری

    طرز ساخت تزیینات کاغذی دیواری دست ساز در خانه –

    ایده ساخت فرفره کاغذی برای نصب دیوار خانه -آموزش مراحل ساخت تزیینات کاغذی دیواری

    با درود فراوان . تزیینات کاغذی را از قدیم به خاطر می آورید حتما ؟ همان هایی که هنگام تولدها از غنادی میخریدیم و بعد از باز شدن آنها که به شیوه آکاردئونی باز میشدند شکل هایی قطار گونه میدیدیم و در رنگایی جالب و براق تولید میشدند . گذر زمان و ورود سبک های مختلف هنری امروزه باعث گردیده تا بتوان حتی خود ما با خرید متریال اولیه تزیینات زیبایی در خانه بسازیم ؛ امروز آموزش جالبی برایتان آماده کردیم ، آموزش ساخت تزیینات کاغذی دیواری به سبکی جالب چیزی تلفیق از بادبزن های کاغذی و اوریگامی و…. با کمی نبوغ خود قطعا آن را مهیج تر و زیباتر نیز خواهید کرد .

     

    نیاز مندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    کاغذ گرم بالا تعداد لازم
    نخ کاموا ضخیم مقدار لازم
    قیچی و منگنه 1 عدد
    خط انداز 1 عدد

     

     

    لوازم ساخت

    لوازم آموزش مراحل ساخت تزیینات کاغذی دیواری

     


    هنر تا کاغذ در خانه

    1 :

    این هنر را اوریگامی میشناسیم ، البته نا آنقدر ها پیشرفته ، بلکه فقط در حد تا کردن کاغذ و اشکال بسیار ساده که در ادامه آموزش خواهید دید ؛ و در ادامه با استفاده از ابزار ساده که لبه نرم‌ی دارد و برنده و تیز نمیباشد بر روی خطوی کاملا موازی و ترسیم شده روی مقوای با کیفیت میکشیم تا بدین ترتیب خطوط تا ایجاد نماییم و از روی این خطوط آنها را بصورت یکی رو و یکی پشت دقیقا مانند زمانی که آموزش ساخت بادبزن کاغذی را دنبال میکردید ادامه میدهیم تا به تصویر نهایی برسیم .

     

     

    آنچه برای تزیین نیاز است

    نیاز های آموزش مراحل ساخت تزیینات کاغذی دیواری

     

     


    نحوه ساخت تزیینات اتاق برای تولد

    2 :

    اکنون در این مرحله نوار اکاردئون را از کم تا میزنیم و لبه ها را مانند عکس بهم منگنه یا چسب میزنیم و یک تکه از فرفره ها یا بادبزن ها را ساخته ایم و سپس تکه ها را بهم میچسبانیم ، مثلا ما 2 نوع با یک اندازه به فرض داریم و میخواهیم این تزیین 2 تکه ای بسازیم ؛ لذا 2 عدد از این ها را مانند تصاویر پس از برگرداندن در لبه ها بهم متصل مینماییم (میدانم که از توضیحات شاید کمی گنگ شده باشید لذا تصاویر در درک موضوع بسیار کمک خواهد کرد) و تمام ؛ اکنون میرویم برای نصب برو روی دیوار . در تصویر آخر نمایی از دیوار اتاق ما را میبینید که تعدادی از این تزیینات کاغذی بر روی آن نصب گردیده است و جلوه زیبایی داده است .

     

    بادبزن کاغذی دیواری

    آموزش مراحل ساخت تزیینات کاغذی دیواری در خانه

    کمک و راهنمایی در تزیین اتاق برای مراسم

    آموزش مراحل ساخت تزیینات کاغذی دیواری

    تزیین دیوار

    آموزش مراحل ساخت تزیینات کاغذی دیواری

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->