• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت قطب نما ساده اضطراری

    آموزش ساخت قطب نما ساده اضطراری

    آموزش تصویری مراحل ساخت فطب نما ساده اضطراری در خانه برای شرایط پیش بینی نشده

    چگونه قطب نما ساده بسازم

    با درود . چند سال پیش فیلمی خاطرم است که در آن فیلم شخصیتی وجود داشت که شدیدا اهل مطالعه و دانش بود و در مقابل نیز فردی اهل تجربه های عملی و کاملا ماجراجو . در طول داستان حوادثی رخ داد که منجر به قرار گرفتن 2 شخص در شرایط اضطراری و سرگردانی در کوه و جنگل شد بطوریکه کاملا باید در شرایط سخت و زمستانی میتوانستند خود را زنده نگه دارند و در ضمن به سرپناهی برسند . در اینجا 2 الویت مهم یکی چگونه سیر نگه داشتن و دیگری مسیریابی از همه مهمتر بود . در جایی از داستان اینان راه خود را گم کرده بودند و نمیدانستند که شمال و جنوب کدام طرف است و همین هنگام مردی که دارای علم بیشتر و اهل مطالعه و کتاب بود با ساخت فوری یک قطب نمای ساده و کارآمد که در موضوعات اموزشی علمی فرا گرفته بود توانست مسیر را تشخیص داد و راه درست را پیدا نموده و خود را نجات دادند در حالی که فرد دیگر میگفت تا شب و در آمدن ستاره ها قادر به مسیر یابی نیست ! این داستان به ما این را فهماند که دیدن برخی آموزش های ساده میتواند در جایی جان مارا نجات دهد .

    امروز ما نیز همان آموزش جالب ساخت قطب نما ساده اضطراری را برایتان قرار میدهیم تا شاید در آینده این آموزش به کارتان بیاید .

     

    لوازم مورد نیاز مراحل ساخت قطب نما ساده :

    قطعه | ماده

    تعداد | وزن

    سوزن

    1 عدد

    آهنربا

    1 عدد

    چوب پنبه

    1عدد

    ظرف آب

    1 عدد

    لوازم مورد نیاز

    لوازم ساخت قطب نما ساده


    ساخت کاردستی قطب نما

    1 :

    بسیار ساده ؛ سوزن را بر روی مکنت یا آهنربا که هرجقدر قوی تر باشد بهتر است ؛ مالش دهید تا سوزن اثر آهنربایی پیدا کند . سپس در آخر سوزن را در یم برش بسیار نازک از چوب پنبه قرار دهید مانند عکس ها و در نهایت آن را روی آب راکد قرار دهید ؛ ته سوزن قطب شمال را نشان میدهد و البته میتوانید با خودکار یک علامت رد آن سمت ایجاد کنید .

    البته در شرایط سخت شاید نه آهنربا پیدا شود و نه چوب پنبه ! سگگ فلزی کمربند میتواند حکم آهنربا و یک برگ نازک گل یا درخت جایگزین چوب پنبه باشد .

     

    کاردستی فوری

    آموزش ساخت قطب نما ساده

    چه چیزی برای پیک نیک نیاز دارم

    ساخت قطب نما ساده در مواقع اضطراری

    آموزش ساخت

    آموزش ساخت قطب نما ساده


    پایان مراحل آموزش تصویری ساخت قطب نما ساده اضطراری در خانه

    امیدواریم از این آموزش استفاده کافی را برده باشید . همواره از خلقت خود خرسند خواهید گشت ؛ موفق باشید .

    آموزش اختصاصی Diys.ir : آموزش تصویری ساخت قطب نما ساده اضطراری

    در انجمن تخصصی گفتگو Diys به ما بپیوندید forum

     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->