• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت لوگو مارک آویز دست ساز

    آموزش ساخت لوگو مارک آویز دست ساز

    مراحل ساخت لوگو مارک آویز دست ساز

    ایده برای ساخت گردنبند

    با درود فراوان . ایده های فراوانی برای ساخت وسایل و لوازم تزیینی در اطراف ما هستند که فقط کافی است کمی به اطراف و حتی وسایل دور ریز نگاهی متفاوت داشته باشیم . یکی از این لوازم قوطی های نوشیدنی های شرکت های مشهور دنیا هستند که که البته لوگو و مارک آنها بیشتر در این برنامه آموزشی مورد نظر ما است و نه ساختار و یا جنس قوطی ؛ میخواهیم با این لوگو ها و مارک های زیبا آویز هایی بسازیم که البته میتوانید به عنوان های دیگری مانند چسبونک یا مگنت یخچال و … نیز استفاده نمایید . اما مهم این است که فعلا بدانید و بیاموزید که قصد داریم در این برنامه چه انجام دهیم ، لذا شما را به دیدن آموزش ساخت لوگو مارک دست ساز دعوت مینمایم .

     

    لوازم مورد نیاز ساخت لوگو مارک
    قطعه | ماده تعداد | وزن
    قوطی فلزی نوشیدنی به تعداد
    قلاب مخصوص به تعداد
    سکه فلزی به تعداد
    ابزار و سایر وسایل به تعداد

     

     

     


    بریدن لوگو و مارک سازنده

    1 :

    در گام نخست همانطور که در عکس مشاهده میفرمایید لوگو های دایره ای شرکت ها را که بر روی قوطی هایشان چاپ نموده اند را برش میزنیم . که البته باید پیش از این به دنبال سکه های هم اندازه بگردیم چون قرار است پایه کار آنها باشند ، همانطور که در ادامه نیز خواهید دید ما متناسب با اندازه لوگوها سکه داریم و مارک ها را کاملا اندازه میبریم تا در قاب داخلی سکه جا شوند و آن زایده برجسته سکه بیرون بیفتد که نمایی مانند قاب به کار ما میدهد .

     

     

    مارک قوطی

    ساخت لوگو مارک آویز در خانه

    ایده با قوطی نوشابه

    ایده ساخت لوگو مارک آویز

    ایده با آرم شرکت نوشابه

    ایده ساخت لوگو مارک آویز با آرم

     


    سوراخ کردن سکه برای گردنبند

    2 :

    ما میخواهیم از این دست ساخته برای آویز و گردنبند استفاده نماییم لذا بالای سکه را سوراخ مینماییم و قفل آویز را امتحان میکنیم که کاملا به آن متصل شود به راحتی و سپس مارک یا لوگوها را در جای خود قرار میدهیم و با چسب مخصوص مانند چسب آهن و یا چسب هل آن را میچسبانیم و پس از خشک شدن از قلاب رنجیر می آویزیم و از ساخته خود لذت میبریم ؛ امیدواریم که شما نیز از دست ساخته امروز لوگو مارک آویز نهایت استفاده را ببرید . موفق باشید .

     

    ایده با سکه

    ساخت لوگو مارک آویز فلزی

    ساخت لوگو مارک آویز

    آموزش ساخت لوگو مارک آویز

     

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    1 نظر

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->