• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت پارچ ترسناک

    ایده برای ساخت وسیله ترساندن

    ساخت پارچ ترسناک دست ساز –

    ایده برای ترساندن دیگران ؟

    با درود – آموزش امروز بسیار متفاوت با آموزش هایی است که تا کنون از ما دیده اید ؛ این پارچ ترسناک به نوعی وحشت آفرین است ؛ البته نه برای شما که سازنده آن هستید بلکه برای بیننده ای که اولین بار و بطور کاملا اتفاقی و ناگهانی با آن مواجه میشود ؛ این آموزش میتواند کاربرد های متفاوتی داشته باشد از یک شوخی شوک آور تا ایجاد یک ترس در کودکان فضولی که دوست ندارید به حریم ویژه یا خاصی وارد شوند مثلا یخچال یا اتاق کار یا کمد لوازم تان و…….   از این آموزش ساخت امیدواریم که نهایت استفاده و لذت را ببرید و در ضمن فیلم عملکرد و استفاده آن را در این آموزش برایتان قرار داده ایم که امیدوارم از دیدن این فیلم نیز استفاده ببرید ؛ در ادامه با ما همراه باشید در نحوه ساخت پارچ ترسناک دست ساز .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    پارچ شیشه ای 1 عدد
    رنگ خوراکی 3 عدد
    فتوشاپ 1 عدد
    چاپگر 1 عدد
    کاغذ مخصوص 1 عدد
    دوربین عکاسی 1 عدد





    ساخت لوازم ترسناک با الگو ساخت

    1 :

    مهمترین قسمت این آموزش ترسناک قسمت وبرایشگری عکس است ، اگر احساس میکنید حال و حوصله ندارید وقت پای وبرایشگر بگذارید یا کلا بلد نیستید و توانایی لازم را ندارید ، ما فایل عکس ویرایش شده را بطور آماده جهت دانلود برای شما قرار داده ایم تا کار شما را به مقدار فراوان جلو بیندازیم که این فایل تصویری در زیر قابل دانلود است و میتوانید آن را دریافت نمایید و مستقیم به مرحله آخر بروید .

    البته ما آموزش ویرایش عکس را به شما میگوییم تا هم جنبه آموزش آن لحاظ گردد و هم اینکه شما شاید بخواهید عکس خود و یا شخص خاصی را ویرایش و برای پارچ آماده کنید که برای این منظور به تصاویر زیر توجه فرمایید :

    ما توضیحات را بطور کلی خدمت شما ارایه میدهیم و البته بر روی هر مرحله تصویر نیز نوع کاری که صورت گرفته شده نیز نوشته ایم تا برای شما راهنمایی باشد ؛ برای شروع ابتدا از 2 طرف سر و صورت شخص مورد نظر عکس بگیرید ، یک نما از صورت تمام رخ – یک نما از نیم رخ صورت؛ سپس یک فایل 8.5 اینچ در 11 اینچ (متناسب با پارچ باید سایز بزنید) در محیط ویرایشگر عکس که برای ما در اینجا فتوشاپ است ایجاد کنید ، مطابق تصویر ؛ سپس هر2 عکسی که در اختیار داشتیم را در فایل وارد میکنیم و تراز رنگ آن را درست میکنیم ؛ اکنون عکس را برش میزنیم و آنهارا با هم ادغام میکنیم ، لایه هارا باهم ترکیب یا اصطلاحا مارج کنید تا نتیجه کار مشخص شود .

    ایده برای بچه سمج و فضول

    ساخت وسیله ترسناک خانگی

    ایده نرسناک با پارچ

    راهکار ترسناک برای رهایی از فضول





    وسایل شوخی ترسناک

    2 :

    در این مرحله خروجی ویرایشگر یا همان فتوشاپ و یا فایلی که در قسمت قبل مستقیم دانلود کرده اید را به چاپخانه برده و یک پرینت کاملا رنگی ضد آب تهیه میکنیم ؛ البته اگر خودتان در منزل این نوع پرینتر و کاغذ را در اختیار دارید که چه بهتر و با هزینه معقول تری میتوانید خروجی پرینتر را داشته باشید ؛ کاغذ بهتر است از نوع طلقی یا روغنی باشد و رنگ نیز میبایست در برابر آب مقاوم باشد و در آب حل نشود و این موضوع را حتما به اپراتور دستگاه چاپ منتقل نمایید تا حاصل کارتان خراب نشود .

    ایده برای بچه فضول

    وسیله ترسناک در یخچال خانه

    ایده برای ساخت وسیله ترساندن

    آموزش ساخت پارچ ترسناک و وحشت آفرین

    ایده ترسناک در یخچال

    آموزش ساخت پارچ ترسناک




     


     

    تماشای ویدیوی این پارچ وحشتناک





    آموزش ساخت پارچ وحشت

    3 :

    اکنون پارچ شیشه ای را از آب پر میکنیم و سپس با استفاده از رنگ های پایه آب که قابلیت حل شدن در آب هستند آب را به رنگ یک مایع کمی سبز متمایل به زرد رنگ میکنیم تا شبیه یک مایه فاسد شده و کثیف را بدهد و حس طبیعی بودن سر بریده در پارچ بهتر القا گردد و منتقل شود . سپس عکس چاپ شده را لوله میکنیم و در پارچ قرار میدهیم و سپس درب آن را میبندیم و اکنون شما صاجب یک پارچ ترسناک و بسیار جالب هستید و میتوانید آن را در یخچال یا کمد وسایل و… قرار دهید و یا با خود به جمع دوستان ببرید و چهره شوکه شده دیگران را ببینید !! امیدواریم که از این آموزش زیبای ساخت پارچ ترسناک نهایت لذت را برده باشید .

    ایده برای ترساندن

    پارچ ترسناک دست ساز در خانه





    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->