• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت پرگار دست ساز

    آموزش ساخت پرگار دست ساز با استفاده از پیچ و مهره –

    ساخت پرگار با عمر بالا –

    با درود فراوان خدمت شما – برای بسیاری از امور مهم در صنعت حتی ؛ صنعتکاران همواره برای ایجاد طرح و نقوش تلفیقی و یا کار دایره در آنها از پرگار هایی بزرگتر و متفاوت تر با نمونه های دبستانی استفاده مینمایند که البته بسیار هم گاها گران قیمت هستند ؛ اما ما میخواهیم در این برنامه با پیچ و مهره میخواهیم یک پرگار بسیار جالب و کاربردی به شما عزیزان آموزش ساخت دهیم تا بتوانید به راحتی با استفاده از پیچ و مهره به راحتی صاحب یک پرگار دست ساز خواهیم شد ؛ برای مشاهده این آموزش دست ساز با ما همراه شوید .

    نیاز مندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    مهره نمره 10 1 متر
    واشر 10 5 عدد
    مهره 4 عدد
    چسب 1 عدد

    استفاده از پیچ و مهره در ساخت پرگار

    نیازهای ساخت پرگار دست ساز


    ایده با پیچ و مهره فلزی

    1 :

    در گام نخست همانند تصاویر پیج را به یک ضلع مهره جوش دهید و این میشود راس و مرکز پرگار و تنها قسمت کار که شاید کمی سخت باشد و نیاز به جوشکاری دارد همین باشد . تا حدودی پرگار شما آماده است و فقط میبایست پیچ متری را در همین مهره راس چند درو بچرخوانید و با چسب در جای خود محکم کنید و یا میتوانید در هنگام جوشکاری همین قسمت را نیز جوش دهید تا خیالتان راحت شود .

    جوشکاری مهره برای پرگار

    آموزش ساخت پرگار دست ساز


    آموزش ساخت پرگار دست ساز

    2 :

    اکنون مانند تصویر با چند مهره دیگر و واشر قسمتی برای نصب مداد یا خودکار را آماده مینماییم تا هنگام ترسیم خطوط از آن استفاده نماییم که در عکس مشاهده مینمایید این مراحل را . در نهایت امیدواریم که از این آموزش ساخت پرگار دست ساز نهایت استفاده را برده اید ؛ موفق باشید .

    روش ساخت پرگار

    روش ساخت پرگار دست ساز


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    2 نظر

    1. سپهری

      آموزش ساخت اتومبیل: اول بدنه رو می‌خرید ، بعدم موتور و صندلی ها و قطعات رو می‌بندید و مانند عکس یک ماشین خواهید داشت بدون منت کشی از پراید صد میلیونی سایپا !
      تازه توضیحات من مبسوط تر بود!

      پاسخ

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->