• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت چراغ ادیسون دکوری ایستاده

    آموزش ساخت چراغ ادیسون دکوری ایستاده

    آموزش ساخت چراغ ادیسون دکوری ایستاده بصورت تصویری –

    ایده برای لامپ ادیسون –

    با درود مجدد خدمت شما همراهان همیشگی – در این آموزش ایده ای برای شما تدارک دیده ایم ؛ این ایده با تاثیر از لامپ های تزیینی ادیسون ساخته شده که به نوعی میتواند نگه دارنده یا پایه استاده این لامپ ها باشد , این لامپ ها امروزه بسیار رواج پیدا کرده اند بطوریکه در انواع مختلفی از شکل های جباب را میتوان در بازار پیدا کرد که البته ناگفته نماند قیمت بالایی دارند ؛ برای نمونه چندی پیش اواسط سال 1394 در لاله زار یک نمونه از این لامپ ها که حبابی تقریبا با ابعاد لامپ های 200 وات رشته ای قدیم را داشت حدود قیمتی نزدیک 50.000 تومان بود که واقعا قیمت بالایی داشتند و امیدواریم به مرور طمان قیمت این لوازم نیز کاهش پیدا کرده و هموطنان بتوانند از این لامپ ها در دکوراسیون منزل استفاده نمایند , در این آموزش میخواهیم با استفاده از این لامپ های تنگستنی موسوم به ادیسون دکوری ایستاده زیبایی بسازیم ؛ لذا جهت فراگیری این دست ساخته زیبا با ما در این آموزش ساخت چراغ ادیسون دکوری ایستاده همراه شوید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    لوله PVC مقدار لازم
    زانو PVC تعداد لازم
    سرپیچ 1 عدد
    لامپ ادیسون 1 عدد
    سیم مقدار لازم
    تخته چوب مقدار لازم
    فلنچ 1 عدد
    رنگ مناسب مقدار لازم
    چسب 1 عدد
    سایر ابزار و لوازم مقدار لازم

    نیاز های دکور ادیسون

    لوازم و ابزار ساخت چراغ ادیسون دکوری ایستاده


    ایده برای ساخت دکور لامپی

    1 :

    در ابتدا برای پایه نگهدارنده یک قطعه میبایست چوب را به اندازه مناسب برش داد و سپس به سراغ اتصال لوله ها میرویم و مطابق شکل ها و تصاویر لوله ها با زانو ها بهم متصل مینماییم که ما از نوع لوله PVC استفاده کرده ایم ولی میتوانید از نوع فلزی یا گالوانیزه نیز بهره جویید ؛ در نهایت لوله را که به شکل خاصی فرم دهی شده است را توسط فلنچ مناسب به پایه چوبی از یک طرف متصل مینماییم و از طرف دیگر نیز آن را به سرپیچ متصل میکنیم و همانطور که در عکس ها میبنید در انتهای کار با عبور سیم برق از لوله اتصا سرپیچ را به پریز محیا مینماییم و در نهایت میتوانید با استفاده از رنگ مسی با کیفیت تمام مجموعه را رنگ زده و یا میتوانید آن را به رنگ کاری های حرفه ای بدهید تا رنگی با کیفیت و زیبا بصورت پودری کوره ای بر آن بپاشند و در آخر با نصب لامپ ادیسون از ساخته خود نهایت لذت را برده باشید . مانیز امیدواریم که از این آموزش ساخت چراغ ادیسون دکوری ایستاده استفاده برده باشید ؛ همواره موفق و پیروز باشید .

    نحوه برش چوب

    آموزش نحوه ساخت چراغ ادیسون دکوری ایستاده

    لوازم مورد نیاز

    آموزش تصویری ساخت چراغ ادیسون دکوری ایستاده

    ایده با لامپ ادیسون

    آموزش ساخت چراغ ادیسون دکوری ایستاده در خانه


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    2 نظر

    1. مسعودابراهیمی

      با سلام حضور دوست وهموطن عزیزم ، آقا رضای گل، ابتدا امیدوارم از انتقادهای گدشته دلگیر و دلسردنشده باشی و ضمن اینکه به دیده مثبت واللته سودمند مینگری با پشتکار بیشتر سعی در بهبودعملکرد و نحوه اجرا وقرار دادن آمورشها ی بعدی خد باشی گذچه اگر بنده ی کمترین جای شما بودم آموزش تغییرلامپ کم مصرف به … را ابتدا ب ساکن برمیداشتم وخودم یا حتی با کسب اجازه از افراد بلندنظر دیگر کپی همین آموزش را که در یوتیوب و آپاذات و دالفک بوفور پیدا میشه قرار میدادن که ذهنیت خوانندگانت رو تغییر دهی که از هر لحاظ به نفع خودتتن ایت. خودبنده حقیر از اون آموزشت جا خوذدم واالته داخوذ وابکن از آم از آموزش چراغ دکوراتیو و رخت آویزت خیلی خوشم اومد ،وشما نه از دلخور شدنم از آموزش لامپ ونه از علاقه ام از دو آموزش دیگر خودت نه زیاد ناراحت ونه ریاد خوشحال شو بلکه در وحله اول یعی در برطرف کردن ایرادها وسپس بهینه کردن آموزشها که نشانه ویعت دید و نظر خودت ایت باش.
      ببخش منواگه طولانی شد.خاک پای شما دوست خودت مسعود ۵۸ ساله از تهران

      پاسخ
      1. juzani

        سلام اقا مسعود وقت شما بخیر و ایام به شادی . نکاتی که فرمودید بسیار به جا بوده و از اینکه در جهت بهبود این فضای مجازی و سایت که متعلق به خودتون هست ابراز نظر دارید خوشحالم . اونچه که شاید از دید کاربر و بیننده این سایت مخفی میماند این هست که این اموزش ها در چه زمانی نشر شدن ؟ بسیاری از اموزشها در زمان انتشار خودشون موضوعی تاپ و جذاب بودند که خوب کاملا مشخصه با تغییر و پیشرفت فضا در زمینه های تکنولوژی ممکنه ارزش خودشون رو از دست بدن یا کمتر شود که از دید من یه ایده همیشه یه ایده ست . ممنونم از اینکه نظرخودتون رو اشتراک گذاشتید و امیدوارم در اینده از سایر مطالب بیشتر لذت ببرین .

        پاسخ

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->