• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت چراغ شب مارتینی

    آموزش ساخت چراغ شب مارتینی

    آموزش ساخت چراغ شب مارتینی بصورت تصویری –

    ایده با بطری شیشه ای –

    با درود فراوان خدمت شما عزیزان – در این برنامه قصد داریم تا با استفاده از بطری های شیشه ای که گاها برخی از آنها شکل و شمایل بسیار زیبایی هم دارند و تولید شده در برخی کارخانجات معتبر و خاص خارجی هستند ؛ دکوری های زیبایی بسازیم . در این اموزش ما یک بطری شرکت مارتینی در اختیار داریم که با آن و کمی نبوغ و نور پردازی یک دکور بسیار زیبا و عالی خواهیم ساخت که در ادامه با نحوه و ایده مورد نظر ما بیشتر آشنا خواهید شد . جهت فراگیری این آموزش با ما در آموزش ساخت چراغ شب مارتینی همراه شوید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    بطری شیشه ای تعداد لازم
    لیوان پایه بلند تعداد لازم
    مجموعه LED تعداد لازم
    تزیین پای گلدان مقدار لازم


    ایده با بطری های شیشه ای خالی

    1 :

    در ابتدا بطری ها را کاملا بشویید و خشک نمایید تا تمیز شوند , میتوانید آرم و برچسب را نیز پاک کنید . سپس برای دکور یک لیوان گلسه را نیز آماده نمایید و تمیز نمایید ، درون بطری را تا هر اندازه که خواستید از رزین های شیشه ای یا همان تزیینات پای گلدان طرح شیشه خرد پر نمایید و مقداری را نیز در لیوان بریزید و سپس به سراغ سینی یا همان سطح زیر کار که بسیار مهم است بروید . در این آموزش ما برای هر قسمت یک لامپ LED تعبیه نموده ایم ، یعنی یکی برای لیوان و یک یا چند عدد برای بطری که با نور سفید یخی وجهه زیبایی شبیه رنگ آکوا به آن تزیینات شیشه ای میدهند ، در زیر سینی که مخفی از دید باشد تجهیزات منبع تغذیه را قرار دهید تا در معرض دید نباشد . امیدواریم که از این آموزش ساخت چراغ شب مارتینی نهایت استفاده را برده اید ؛ موفق باشید .

    آموزش دکور کردن شیشه مارتینی

    آموزش ساخت چراغ شب مارتینی


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->