• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش قاطی کردن تخم مرغ بدون شکستن

    آموزش قاطی کردن تخم مرغ بدون شکستن

    آموزش تصویری قاطی کردن تخم مرغ بدون شکستن در خانه –

    قاطی کردن زرده و سفیده در داخل تخم –

    با درود فراوان خدمت شما همراهان همیشگی مجله آموزشی Diys – در این آموزش قصد داریم ترفندی بسیار ساده و جالب را برای شما آموزش دهیم . در این برنامه میخواهیم زرده و سفیده تخم مرغ ها را بدون آنکه پوسته تخم مرغ بشکند , مخلوط نماییم .این ایده البته برای تخم مرغ آب پز بسیار پرکاربرد است بخصوص برای مهمانان میتواند ایده جالب و پذیرایی خاصی باشد , تصور کنید مهمان شما پس از شکستن پوسته تخم مرغ خود در حالی که انتظار دارد با سفیده تخم مرغ روبرو شود ؛ ناگهان با رنگ کرم قافلگیر میشود و البته در حالت اول شاید تصور نماید که این تخم مرغ خراب است ولی با اطمینان خاطر شما که به وی میدهید آن را خواهد خورد و لذت میبرد , این یک ایده جالب برای حتی تخم مرغ رنگیهای عیدانه است که میتوانید در آموزش قاطی کردن تخم مرغ بدون شکستن یاد بگیرید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    تخم مرغ 1 عدد
    فرفره انگشتی 1 عدد
    پارچه 1 عدد


    ایده برای صبحانه

    1 :

    همانطور که گفته شد این آموزش میتواند یک ایده جالب باشد هم برای مهمانان و هم تخم مرغ رنگی های عیدانه و همینطور برای صبحانه عروس میتواند ایده جالبی باشد .

    در ابتدای کار نیاز به یکی از این فرفره های انگشتی داریم که اگر آماده آن را در اختیار ندارید میتوانید بسیار ساده و راحت یکی بسازید . فرفره ما از آنجا که برای این تخم مرغ کاپ بزرگی دارد و ممکن است باعث لغ شدن و شکستن شود ؛ ما آن را در یک جوراب به عنوان نقش ضربه گیر قرار داده ایم و سپس آن را در کاپ فرفره قرار میدهیم و شروع به گرداندن آن میکنیم . پس از چند دور چرخاندن آن ؛ میتوان گفت که تقریبا زرده و سفیده کاملا با هم قاطی شده اند و البته یک راه تشخیص هم این است که اگر آنها را در مقابل نور شدید قرار دهید متوجه میشودید که دیگر زرده جدا نیست و کاملا مخلوط شده است ؛ سپس میتوانید تخم مرغ ها را به روش معمول آب پز کنید . امید است که از این آموزش قاطی کردن تخم مرغ بدون شکستن نهایت استفاده را برده باشید ؛ موفق باشید .

    ایده فرفره تخم مرغی

    آموزش قاطی کردن تخم مرغ بدون شکستن

    نحوه مخلوط شدن زرده و سفیده

    آموزش قاطی کردن تخم مرغ بدون شکستن

    تست محتویات تخم مرغ

    آموزش قاطی کردن تخم مرغ بدون شکستن

    ایده صبحانه مهمان

    آموزش قاطی کردن تخم مرغ بدون شکستن


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->