• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش نحوه نگهداری موز برای مدت بیشتر

    آموزش نحوه نگهداری موز برای مدت بیشتر

    آموزش نحوه نگهداری موز برای مدت بیشتر در خانه –

    روش نگهداری موز بصورت ساده –

    با دورد فراوان خدمت شما عزیزان و سروران محترم و گرامی – یکی از دغدغه های مهم برای نگهداری میوه هایی مانند موز نگهداری آنها است ؛ اینکه ما چگونه موز را نگهداری کنیم که به این سرعت فاسد نشود و بتوانیم مدت زمان بیشتری آن را نگهداری کنیم ؛ البته موارد زیادی برای اینکار است مانند قرار دادن در بیرون از یخچال و یا روش های دیگری مانند استفاده از روزنامه و… یا وکیوم برای حفظ میوه برای مدت زمان بیشتر .در این ایده آموزشی ما میخواهیم بسیار ساده آموزش دهیم که چگونه میتوان میوه را برای مدت بیشتری نگهداری کرد . پس برای این منظور همراه ما باشید در آموزش نحوه نگهداری موز برای مدت بیشتر در منزل بصورت تصویری .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    سلفون مقدار لازم


    چگونه میوه را برای مدت بیشتر نگهداری کنیم

    1 :

    ایده هایی برای نگهداری انواع میوه ها و سایر محصولات وجود دارد که هر کدام روش خود را نیاز دارد ؛ در بین نیازهای موجود در خانه شاید بتوان قارچ و موز را بیشتر از بقیه دانست که زودتر خراب میشود و باید خیلی سریع مورد استفاده قرار گیرد , روش نگهداری طولانی قارچ را جداگانه توضیح خواهیم داد ولی در این آموزش به میوه موز میپردازیم که اگر در یخچال قرار دهید اتفاقا زودتر خراب میشود وباید در دما و رطوبت مخصوص خود نگهداری شود ولی این موضوع بسیار ساده و آسان نیست و قطعا تامین دما و رطوبت مخصوص برای هر میوه کاری دشوار و ناممکن است لذا در این آموزش روشی برای شما توضیح داده خواهد شد که بسیار بسیار کم هزینه و ساده تر از آن است که فکرش را کنیم. برای این منظور البته روش های دیگری مانند روزنامه و.. هم وجود دارد ولی به نظر من این روش ساده تر و مفید تر است . برای این منظور شما فقط نیاز به مقداری سلفون دارید . به قسمت انتهایی ساقه موز ها سلفون را بپیچید تا کاملا از نفوذ هوا جلوگیری شود ؛ این روش را کاملا از عکس های موجود متوجه میشید . امیدوارم که از آموزش نحوه نگهداری موز برای مدت بیشتر نهایت لذت و استفاده را برده باشید ؛ موفق باشید .

    روش نگهداری موز

    آموزش نحوه نگهداری موز برای مدت بیشتر

    نگهداری موز در خانه

    آموزش نحوه نگهداری موز برای مدت بیشتر


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    1 نظر

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->