• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • اموزش ساخت تل سر

    بافتنی جدید

    آموزش ساخت تل سر قلاب بافی شده

    آموزش بافتنی های تزیینی

    با درود فراوان – اگر یادتان باشد قبلا آموزش تل بافتنی را در این سایت داشتیم و البته آموزش های دیگری برای قلاب بافی و سایر بافت های کاموایی داشتیم که اکنون در این برنامه با توجه به آنچه که در آموزش تل بافتنی یاد گرفتید و انجام دادید میخواهیم به ساخت تل سر با همان بافت ها بپردازیم ؛ در این اموزش از یک مهره تزیینی نیز استفاده میکنیم و و میبینید که آموزش امروز میتواند هم به عنوان تل سر استفاده شود و هم دستبند بافتی و یا گردنبند بافتی و… و خیلی کاربردهای خلاقانه دیگر که به ذهن خلاق شما قطعا خطور خواهد کرد و حتما دوستان و سایر کاربران را نیز از نبوغ خود مطلع گردانید و اطلاعات و دانسته های خود را به اشتراک بگذارید .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    بافت کاموایی مقدار لازم
    قلاب 1 عدد
    مهره تزیینی 1 عدد

    لوازم مورد نیاز ساخت

    لوازم ساخت تل سر قلاب بافی شده





    آموزش تل بافتنی دخترانه

    1 :

    همانطور که میبینید به اندازه 18″ یا حدودا 45 سانتیمتر از آن بافت زنجیری که در آموزش تل بافتنی یاد گرفتید و انجام دادید را در اینجا دراختیار داریم و با کاموای رنگی بافته ایم ؛ به این کامواها که در چند رنگ ادغام هستن ، اسپورت میگن که میتوانید از کاموا فروشی ها تهیه کنید و البته مدل های دیگه هم مثل ابریشمی و.. هم وجود دارند که بافتنی با اونها هم جالب میشه ؛ اکنون بافت رو از مهره توسط قلاب بیرون بکشید و همانند تصویر اون رو گره بزنید .

    تل قلاب بافی

    آموزش ساخت تل سر کاموایی





    دستبند بافتنی با کاموا

    2 :

    اکنون طرف دیگر را یک گره بزنید و یک حلقه در بیاورید و سپس بافت را از حلقه عبور دهید مانند تصویر و کاموا بافتنی را چند دور به دور دست خودتون بپیچونید و بعد حالا میتونید اون رو از مچ دستتون رد کنید ،و سپس مهره آخر را به دور کل بافت بچرخانید و همانطور که در تصویر میبینید یک دستبند بافتنی ساخته اید .

    بافتنی با میل

    ساخت تل سر قلاب بافی شده

    بافت دستبند با مهره

    ایده ساخت تل سر قلاب بافی شده





    آموزش ساخت تل مجلسی

    3 :

    همچنین میتوانید جهت ساخت تل ؛ بافت کاموایی را مانند تصویر چند دور به عنوان یک تل بافتنی به دور سر بپیچانید و مهره آن را در پشی سر جهت استحکام به دور خود حلقه های تل بافتنی گره بزنید و دیگر کار ساخت تل بافتنی تمام است و اکنون شما صاحب یک تل بافتنی هستید .

    مدل تل بافتنی دخترانه

    نحوه ساخت تل سر قلاب بافی شده





    بافت گردنبند

    4 :

    از این بافت کاموایی به عنوان گردنبند نیز میتوانید استفاده کنید و این کاربرد های امروز همان تجهیزات و لوازم تزیینی “Accessories” است از جنس بافتنی کاموایی که ما در این آموزش 3 مدل مختلف را همراه با ساخت تل به شما نشان داده ایم .

    در این بخش حلقه های غیر هم قطر به دور دست خود انگار که میخواهید طناب یا کابل را حلقه کنید ؛ انجام دهید و سپس قسمت انتهایی که متصل به حلقه است را چند دور به دور قسمت بالایی گردنبند بپیچانید و دیگر ساخت گردنبند نیز در اینجا تمام است و اکنون شما صاحب یک گردنبند مجلسی زیبا بافتنی شده اید و میتوانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید و حتی در مجالس و میهمانی ها نیز از این لوازم تزیینی و جانبی که شامل ساخت تل + گردنبند + دستبند بود ؛ بصورت ست استفاده کنید .

    بافت کاموا

    ساخت تل سر قلاب بافی شده با کاموا

    درست كردن دستبند

    الگو ساخت تل سر قلاب بافی شده





    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->