• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • ایده آموزش ساخت رنده سوسیس با آمپول

    ایده آموزش ساخت رنده سوسیس با آمپول

    ایده آموزش ساخت رنده سوسیس با آمپول در خانه بصورت تصویری –

    ایده جالب با آمپول سرنگ –

    با درود فراوان – در این آموزش یکی از کاربردها و دست ساخته هایی را که میتوان با آمپول انجام داد برایتان معرفی میکنیم تا بدین ترتیب اگر آمپول در خانه دارید بخصوص از نوع بزرگ سایز که یک سوسیس به راحتی در آن جا شود ؛ با مشاهده این برنامه بتوانید در جهت ساخت این رنده یا خلال کن استفاده کنید و از ساخته کاربردی خود نهایت لذت را ببرید و در تهیه غذاها و دیگر موارد مصرف بتوانید از آن بهترین شکل ممکن استفاده نمایید . بنابراین جهت فراگیری این آموزش جالب و کاربردی با ما در ایده آموزش ساخت رنده سوسیس با آمپول همراه شوید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    آمپول | گاواژ 1 عدد
    مفتول سیمی مقدار لازم
    تیغ اره ای 1 عدد
    سوزن 1 عدد


    ساخت رنده دست ساز

    1 :

    همانطور که گفته شد این یک ایده جالب با آمپول است , شما برای این آموزش میبایست در ابتدا یک آمپول سایز بزرگ که به آن اصطلاحا گاواژ یا سوند معده میگویند نیاز دارید , سپس مانند تصویر قسمت پیستون مانند را کاملا در بیاورید و  مانند ما قسمت انتهایی آن را که حالت قیف مانند میشد برش بزنید و هر چند میلیمتر یک خط رسم نمایید که البته باید تمام خطوط قرینه و با اندازه مناسب باشد که تمام این نکات در عکس مشهود است .

    ایده جالب و خلاقانه

    ایده آموزش ساخت رنده سوسیس با آمپول


    خلاقیت با گاواژ معده

    2 :

    اکنون انتهای همان خط ها را سوراخ میزنیم و از آن مفتول های فولادی بسیار نازک عبور میدهیم . اینکار را تا زمانی که یک شبکه کامل تشکیل شود مانند تصویر ادامه میدهیم و ابتدا و انتهای سیم را نیز کور میکنیم تا در اثر استفاده و فشار از جای خود خارج نشود و بدین ترتیب رنده خلال کن ما تمام میشود و آماده استفاده است . امیدواریم از این ایده جالب ما در آموزش ساخت رنده سوسیس با آمپول نهایت استفاده و لذت را برده ؛ موفق باشید .

    ساخت رنده خلال کن

    ایده آموزش ساخت رنده سوسیس با آمپول


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->