• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • ایده ساخت چراغ دیواری فلکه آب

    ایده جالب برای چراغ خواب

    ایده برای ساخت چراغ دیواری فلکه آب تزیینی بصورت آموزش تصویری –

    آموزش ساخت چراغ دیواری –

    با درود فراوان – ایده امروز بسیار جالب است ، با این ایده میبینید که میتوان بسیار از اشیا را در جایی خلاف آنچه تصور میشود قرار داد . در جایی یک فلکه آب دیدم که بدون اتصال به هیچ لوله کشی آبی و با ارتفاع حدود 30 سانت از سطح یک کاسه در حال ریختن آب در آن کاسه بود . آن زمان کودک بودم و متوجه طرز کار آن فلکه آب جادویی نشدم و صرفا اینگونه تصور نمودم که این یک شعبده بازی است !! پس از سالها متوجه ایده و ترفند جالب پشت این دکور زیبا شدم و بسیار برایم لذت بخش بود که رمز و راز این ایده جالب را متوجه شدم . موضوع آموزش امروز مرا یاد آن ایده قدیمی انداخت ؛ در آموزش امروز ما میخواهیم یک فلکه آب را بصورت دیوارکوب به دیوار نصب کنیم و البته از جلوه های بصری مانند نور و … نیز بهره خواهیم برد که البته قطعا تا کنون با دیدن تصویر پیش نمایش متوجه شده اید که ما بدنبال ساخت چه چیز میباشیم و ایده کلی و طرح ما از چه قرار است پس اگر تمایل به ساخت این دکور زیبا را دارید با ما در ادامه آموزش ایده برای ساخت چراغ دیواری تزیینی همراه شوید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    فلکه 1 عدد
    لامپ LED 1 عدد
    باطری تعداد لازم
    سوییچ 1 عدد
    پستونک 1 عدد
    سایر ابزار و لوازم تعداد لازم

    آنچه نیاز است

    نیازهای ساخت چراغ دیواری فلکه آب


    ایده برای ساخت تزیینات خاص

    1 :

    همانطور که از مقدمه فهمدید یکی از مورد نیاز های ما یک شیر آب یا فلکه آب است که اگر بتوانید نمونه قدیمی و کلاسیک از این ها را در سمساری ها و فروشنده های لوازم قدیمی پیدا کنید ؛ بسیار نتیجه کارتان جالبتر خواهد و بسیار لدذت خواهید برد .

    در ابتدا شیر اب یا فلکه را باید به نحوی که قابل اتصال به دیوار شود نماییم برای این منظور قسمت دندانه دار آن را برش میزنیم تا کاملا صاف شود . سپس همانطور که در عکس جای آن را با نقطه سبز مشخص نموده ام با مته آن قسمت را برای نصب سوییچ الاکلنگی سوراخ مینماییم .

    آموزش ساخت شیر آب

    ایده ساخت چراغ دیواری فلکه آب


    آموزش نصب چراغ LED

    2 :

    حال با چند عدد باطری کوچک که متناسب با ولتاژ لامپ با هم سری موازی شده اند یک مجموعه چراغ میسازیم که سیم مثبت یا منفی آن به سوییچ الاکلنگی متصل میگردد . یادتان باشد لامپ LED نیاز به 3 ولت و حدود 30 میلی آمپر دارد بنابراین اگر میخواهید مدت بیشتری باطری ها روشنایی را تامین نمایند باید چند باطری 3 ولتی را با هم موازی نمایید .

    طرز ساخت چراغ خواب

    ایده ساخت چراغ دیواری فلکه آب


    ایده خلاقانه با پستونک بچه

    3 :

    اکنون قسمت ژله ای پستونک را از قاب آن جدا مینماییم و با سشوآر کمی آن را فرم میدهیم تا پس از نصب درون خروجی فلکه آب ؛ شبیه قطره آب شود که در حال چکیده شدن است همانطور که میبینید و از تصویر نیز مشخص است . پس از اتمام تمام مراحل و تست کارایی آن قبل از نصب و اطمینان از عملکرد آن ؛ میتوانید آن را با پیچ و یا حتی چسب به دیوار یا هر جایی که تمایل دارید نصب نمایید و از ساخته خود لذت ببرید . امیدواریم که از این آموزش و ایده برای ساخت چراغ دیواری تزیینی نهایت استفاده را برده ؛ موفق باشید .

    ایده جالب با پستونک

    ایده ساخت چراغ دیواری فلکه آب


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->