• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • روش ساخت حباب های بزرگ

    مایع مخصوص ساخت حباب

    آموزش ساخت حباب با مایع حباب ساز !

    حباب بزرگ چگونه درست کنم ؟

    با درود – یکی از تفریحات بچه ها و والدین شان حباب بازی است ! ساخت حباب آن هم در ابعاد بزرگ و غول آسا میتواند خیلی مفرح و جالب باشد ؛ برای درست کردن حباب های بزرگ باید یک وسیله درست کنیم .

    در این آموزش قصد داریم تا یک بوم حباب ساز درست کنیم که قابلیت ساخت حباب های بزرگ با آن را داشته باشیم ؛ میتوانید به آسانی و سادگی با آن کار کنید و در کنار خانواده از آن لذت ببرید .

    برای درست کردن حباب های بزرگ شما یه حلقه آب صابون و مقداری باد نیاز دارید ! حلقه را در این آموزش میسازیم و همچنین آموزش ساخت مایع حباب ساز را نیز خواهید دید .

    برای استفاده از این وسیله میتوانید در زمان های وزش باد آن را مقابل باد بگیرید و یا اگر باد نمیوزید با دویدن یا چرخاندن دسته حباب ساز ؛ حباب بسازید .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    آب گرم 1 گالن
    صابون مایع 1 پیمانه
    الکل 1.5 قاشق بزرگ
    پودر خمیر مایع 1 قاشق کوچک
    صمغ گوآر 1/2 قاشق بزرگ
    میله چوبی 2 عدد
    طناب پنبه ای 1 متر
    قلاب پیچ دار 2 عدد

    وسایل و مواد لازم برای حباب

    لوازم مورد نیاز ساخت حباب





    طرز تهیه مایع حباب ساز

    1 :

    برای ساخت مایع حباب ، موادی را که در جدول نیازمندی ها نیز قرار داده بودیم ، اکنون مانند تصویر مخلوط میکنیم . برای اینکار آب گرم را در گالن بریزید و سپس صمغ گوار را که یک صمغ خوراکی است در آن بریزید .

    سپس صابون مایع داو را به این مخلوط اضافه میکنیم و به آرامی هم میزنیم تا خیلی هم کف نکنه ! سپس در ادامه الکل رو به اون اضافه میکنیم که البته الکل دلخواه است و میتوانید اصلا اون رو اضافه نکنید !

    حالا ماده دیگر را به این محلول اضافه میکنیم پودر خمیر مایع است یا همان بکینگ پودر خودمان ؛ در نهایت مایع حباب ساز آماده است .

    ساخت مایع حباب ساز

    مایع ساخت حباب های بزرگ





    ساخت حباب بزرگ

    2 :

    اکنون وارد مرحله ساخت حلقه حباب ساز میشویم ، برای ای منظور 2 میله چوبی سبک که آماده کرده بودیم را مانند تصاویر به سر یک ؛ یک عدد پیچ قلابی یا قلاب نصب میکنیم .

    برای نصب آن ؛ مانند پیچ نصب کردن ، ابتدا یک سوراخ کوچک در قطر چوب ایجاد میکنیم بطوریکه از قطر خارجی پیچ کوچکتر باشد ، سپس با استفاده از یک اهرم همانطور که در تصویر میبینید اقدام به پیچاندن پیچ در سر چوب میکنیم .

    در آخر طناب کنفی یا پارچه ای را از حلقه ها رد میکنیم و یادتان باشد که نباشد طناب از وسط نصف بر قلاب نصب شود ! برای آنکه بتوان از این حباب ساز استفاده کرد باید یک طرف کوتاه تر از طرف دیگر باشد و این باعث میشود زمانیکه 2 سر چوب را کشیده و از هم دور میکنیم یک ضلع آویزان باشد .

    طناب هارا روی حلقه گره بزنید تا فاصله آنها بهم نخورد ! در نهایت میتوانید حلقه را در مایع حباب فرو ببرید و به گرداندن آن در هوا ببینید که حباب های بزرگ و لوله ای چگونه ساخته میشوند .

    امیدواریم از این آموزش نهایت استفاده و لذت را برده باشید .

    ساخت دستگاه حباب ساز

    آموزش دستگاه ساخت حباب

    ساخت دستگاه حباب

    ساخت حباب برای سرگرمی





    ویدیو آموزش سات حباب ساز

    در ادامه نظر شما را به تماشای این ویدیوی آموزشی جلب میکنم .

     





    منبع نوشته:http://www.instructables.com/id/Guar-Gum-Bubbles-Wand/?ALLSTEPS

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    4 نظر

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->