• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • ساخت چراغ شب رومیزی ایستاده

    ایده بسیار جالب ساخت چراغ

    ساخت چراغ شب رومیزی ایستاده بصورت آموزش تصویری –

    ساخت چراغ شب زیبا –

    با درود فراوان – در این آموزش قصد داریم تا با استفاده از چوب ؛ چراغ چوبی دیگری را خدمتتان آموزش دهیم که کاربردی بصورت چراغ نور و سایه دارد و در شب انتشار زیبایی از نور را میتوانید از الگوی روزنه های موجود بر روی لامپ و جداره خارجی آن بر روی دیوار اتاق و سالن ببینید که این انتشار نور و الگوی و طرح آن بر روی دیوار میتواند بسیار جالب باشد بخصوص که میتوانید از آن به عنوان یک چراغ خواب نیز بهره جویید و یا تغییر رنگ لامپ موجود در آن وجهه کهکشان و یا ستارگان را در شب بوجود بیاورید . برای مشاهده نحوه ساخت چراغ شب رومیزی ایستاده با ما همراه شوید .

    نیازمندی ها :
    قطعه| ماده تعداد | مقدار
    چوب مقدار لازم
    چسب چوب مقدار لازم
    چسب نواری مقدار لازم
    دریل و مته تعداد لازم
    لامپ LED تعداد لازم
    ابزار و لوازم تعداد لازم


    ایده های ساختنی با چوب

    1 :

    در گام نخست ابتدا چوب ها در ابعاد مستطیلی مانند تصاویر زیر برش میزنیم بطوریکه زاویه لبه های اتصال 45 درجه باشند ؛ سپس قطعه هارا مانند شکل بصورت ردیفی د رکنار هم میچسبانیم و آنها را با گچ شماره گذاری مینماییم . در قسمت پشت سپس با استفاده از گچ طرح و الگویی بر روی آن ترسیم میکنیم و طبق الگو و طرح شروع به سوراخکاری میکنیم مانند تصاویر .

    آموزش برش چوب فارسی

    ساخت چراغ شب رومیزی ایستاده

    ساخت آباژور چوبی دست ساز

    ساخت چراغ شب رومیزی ایستاده


    ایده هایب برای ساخت لوازم چوبی

    2 :

    اکنون شروع به منتاژ مینماییم ؛ لبه های قطعه ها را سمباده میزنیم تا کاملا لبه ها صاف و همسطح باشند و سپس با استفاده از چسب و قرار دادن کار در بین گیره چراغ را کامل مینماییم .

    نحوه ساخت لوازم چوبی

    ساخت چراغ شب رومیزی ایستاده

    ایده خلاقانه

    ساخت چراغ شب رومیزی ایستاده


    چگونه یک چراغ شب یا چراغ مطالعه بسازیم

    3 :

    در نهایت با ایجاد سوراخ در پایه چوبی ؛ و نصب قسمت نوری که متشکل از یک استوانه چوبی که درو آن رشته هایی از LED نصب گردیده است و چسباندن قسمت پایخ انتهایی که پس از انچام اینکار ساخت چراغ شب رومیزی ایستاده به اتمام خواهد رسید ، اکنون فقط کافی است سطح کار را روغن چوب و براق کننده زده و از آن استفاده نمایید . امیدواریم که از این آموزش نهایت بهره را برده ؛ موفق باشید .

    آموزش ساخت با LED

    ساخت چراغ شب رومیزی ایستاده

    نحوه ساخت وسایل چوبی

    ساخت چراغ شب رومیزی ایستاده

    ایده های کار آفرینی

    ساخت چراغ شب رومیزی ایستاده


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->