• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • طرز تهیه بستنی یخی سه میوه

    بستنی یخی چند میوه

    طرز تهیه بستنی یخی سه میوه –

    بستنی چوبی چجوری درست کنم ؟

    آموزش این بستنی یخی در یک بعداز ظهر بسیار گرم و داغ در 20 ماه مبارک رمضان و در اوج گرمای اواسط تیرماه نوشته میشود و دیگر کاملا آشکار است که این آموزش چه احساسی بر نویسنده این مطلب روا داشته است 🙂 واقعا چشیدن این بستنی در این گرما بسیار دلچسب است ؛ پیشنهاد میکنیم در منزل حتما آن را تهیه فرمایید .

    بستنی یخی از آنجاییکه شاید ساده ترین نوع بستنی است لذا با کمی دقت و البته خلاقیت در تهیه آن ؛ میتوان یک شاهکار خوراکی در خانه برای خود و خانواده اماده کنید ؛ واقعا در تهیه این آموزش هرچه سعی میکنم نکاتی را برای شما بیان کنم ذهنم یاری نمیدهد چراکه مگر بستنی یخی هم آموزش میخواهد ؟

    خوب باید بگویم به همین سادگی ها هم نیست ؛ اگر میخواهید یک بستنی یخی در حد نمونه های شرکتی درست کنید و البته مواد شیمیایی و افزودنی هم به آن اضافه نکنید پس باید کمی زحمت کشیده شود ؛ اخیرا دستگاه های بستنی ساز هم به بازار آمده است که میوه را بصورت درسته به خوردش میدهید و از خروجی آن یک بستنی یخی پوره مانند به شما میدهد که اصول کارش بسیار آسان است و بر پایه همین اموزش های ما است ! در آن دستگاه ها سیستم های منجمد کننده در داخل مخزن دستگاه تعبیه شده و میوه پوره شده را که به دمای بسیار پایینی رسیده است به شما میدهند .

    در ادامه با ما همراه باشید در تهیه بستنی یخی چند میوه در خانه .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    تمشک 1 پیمانه
    توت فزنگی 1 پیمانه
    زغال اخته 1 پیمانه
    قالب بستنی تعداد لازم
    شکر 1/3 پیمانه
    آب | شیر 1/3 پیمانه





    طرز تهیه بستنی یخی شیری

    1 :

    در اولین مرحله از این آموزش تهیه بستنی یخی سه گانه ، مواد را که قبلا خرد کرده اید و هسته و تخمه و دیگر ناخالصی هاش رو گرفتید را در مخلوط کن یا پوره کن غذاساز بریزید و پودر شکر یا خود شکر را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید و آب را نیز به این مخلوط اضافه کنید ؛ میتوانید به جای آب از شیر یا ماست استفاده کنید و یا دیگر مواد ابتکاری و یا میتوانید هیچ چیزی به آن اضافه نکنید تا کاملا بستنی غلیظ باشد و اگر چنانچه ترشی این بستنی به نظرتان زیاد تر از حدی است که شما میپسندید ؛ میتوانید به جای آب معمولی از شربت ساده استفاده کنید یا شکر آن را بیشتر کنید هرچند که به دلیل استفاده شکر شیرینی آن بسیار خوب خواهد بود و حتی بیش تر از حد نیز میباشد و ما توصیه نمیکنیم شکر را بیشتر کنید بلکه پیشنهاد میکنیم شکر را از حد امکان کمتر بریزید !!

    ضمنا از بستنی ساز نیز میتوانید استفاده کنید که در همین آموزش تبلیغ فروش آن برای خرید موجود است و با کلیک بر روی آن میتوانید اقدام به خرید نمایید .
    طرز تهیه بستنی میوه ای

    آموزش طرز تهیه بستنی یخی میوه ای





    طرز تهیه بستنی آلاسکا

    2 :

    اکنون مخلوط  بستنی یخی سه گانه ما آماده میباشد ، قالب های بستنی را آماده کنید و مواد را در قالب های مناسب و با جنس خوب  بریزید و درب آنها را ببندید ؛ سپس بگذارید در فریزر به مدت 4 ساعت الی 1 شبانه روز بماند تا کاملا یخ ببندد ؛ میتوانید مواد را در کاسه فلزی ریخته و در فریزر بگذارید و هر چند ساعت آن را خارج کنید و با همزن آن را کاملا هم بزنید ؛ اینکار باعث کشدار شدن بستنی یخی میشود !

    در نهایت بستنی یخی شما آماده شده است و امیدواریم از آن نهایت لذت را ببرید ؛ موفق باشید .

     

    یک ایده از طرف نگارنده مطلب :

    به عقیده بنده همچنین شما میتوانید در صورت نداشتن قالب بستنی , مواد را درون جایخی های کوچکی که شبیه حبه های مکعبی بزرگ قند هستن بریزید و از آنها برای تهیه ژله و… استفاده کنید .

    به عنوان مثال میتوانید آنهارا درون ژله بریزید (البته حواستان باشد دمای ژلاتین بالا نباشد , حتما ژله را چند ساعت در محیط اتاق رها کنید تا هم دما شود سپس تکه های بستنی یخی را اضافه کنید و در فریزر قرار دهید) که بسیار ایده جالبی به نظر من رسید .

    همچنین میتوانید آب گازدار یا سودا تهیه کنید و تکه های بستنی یخی را در لیوان سودا یتان یا لیوان محتوی اسپرایت خود بریزید که آن هم طعم خاص و شیکی را برای خود و مهمانان شما رقم میزند .

    طرز تهیه بستنی آلاسکا

    طرز تهیه بستنی یخی با شیر





    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->