• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • طرز تهیه هات داگ تنوری با فر خانگی

    هات داگ خاگی

    طرز تهیه هات داگ تنوری با فر خانگی بصورت تصویری

    آموزش طرز تهیه سوسیس

     با درود فراوان – هات داگ نوعی سوسیس است که البته فرمول غذایی و ترکیبات آن با نوع معمولی متفاوت میباشد و معمولا در سایزی بزرگتر از نمونه های معمول توسط شرکت ها تولید میگردد که ترکیبات و درصد آنها در فهرست مواد تشکیل دهنده آمده است ؛ اما موضوع مهم طرز تهیه آن است ؛ هات داگ را میتوان به چند روش متفاوت و حتی ابداعی تهیه نمود که در هر کدام مختلفات کنار آن میتواند تغییرات فراوانی داشته باشد ؛ بیشترین تغییرات در انواع هات داگ برمیگردد به نوع سس های مورد استفاده در آن مانند سس پنیر چدار یا سس سالسا یا سس پستو و…. که در این آموزش ابتدا هات داگ را آماده مینماییم و سپس دستور یک سس خوشمزه را برایتان قرار خواهیم داد تا از این طرز تهیه هات داگ تنوری با فر خانگی  نهایت استفاده را ببرید .

    نیازمندیها :
    ماده | قطعه مقدار | تعداد
    هات داگ تعداد لازم
    کره مقدار لازم
    آرد مقدار لازم
    شیر مقدار لازم
    پنیر چدار مقدار لازم
    نمک و ادویه مقدار لازم


    چگونه هات داگ درست کنیم ؟

    1 :

    در گام نخست فر را روشن کرده و در دمای 370 درجه فارنتهایت یا 180 درجه سانتیگراد قرار میدهیم تا کاملا گرم شود .

    سپس سوسیس را از بهترین نوع خریداری نموده و پوست آن را جدا مینماییم و سپس مانند شکل آن را در سیخ جوجه گردان فرو میکنیم به طوریکه در تصویر نیز مشاهده میفرمایید .

    ایده برای تهیه هات داگ

    آموزش طرز تهیه هات داگ تنوری با فر


    راهنمایی در تهیه غذای فست فود در خانه

    2 :

    در این مرحله مقداری روغن (ترجیحا کره یا روغن زیتون) را در ظرفی مانند نعلبکی ریخته و با آغشته کردن چاقو و زدن برش به سوسیس مانند تصویر , عمق در هات داگ ایجاد میکنیم که البته باعث نفوذ روغن نیز میگردد و باید برای هر برش یک مرتبه چاقو را در روغن آغشته کنیم و این عمل را برای تمام اطراف هات داگ انجام میدهیم تا همه طرف آن چاک خورده باشد .

    نحوه هات داگ درست کردن

    آموزش طرز تهیه هات داگ تنوری با فر


    طرز تهیه سس مخصوص هات داگ

    3 :

    اکنون در یک قابلمه کوچک، کره را روی حرارت ملایم آب کنید. آرد را به آن اضافه کنید و حدود یک دقیقه بپزید. شیر را به طور یکجا اضافه کنید و هم بزنید. مایع را تا حدی که غلیظ شود و حباب روی آن ایجاد شود روی شعله حرارت دهید. پنیر چدار را اضافه کنید و هم بزنید. در آخر از روی حرارت بردارید و اجازه دهید خنک شود.


    طرز تهیه هات داگ خانگی

    4 :

    اکنون در این مرحله تا خنک شدن سس , به سراغ ادامه تهیه هات داگ میرویم و اکنون میتوانید مقداری ادویه های مخصوص مانند پودر فلفل یا پودر سیر و پودر نعناع و آویشن و… بر روی آن بپاشید مانند تصویر زیر و در آخر سوسیس را در فر قرار دهید .

    حالت فر را بر روی جوجه گردان بگذارید تا همزمان با حرارت سوسیس در حال دوران و گردش باشد تا تمام نقاط آن به یک اندازه گریل شود .

    امیدواریم از این آموزش طرز تهیه هات داگ تنوری با فر خانگی نهایت لذت را برده باشید .

    روش تهیه هات داگ

    آموزش طرز تهیه هات داگ تنوری با فر

    نحوه برش زدن سوسیس

    آموزش طرز تهیه هات داگ تنوری با فر


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->