• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • طرز تهیه کیک پوکمون گو

    کیک Pokémon Go در خانه

    طرز تهیه کیک پوکمون گو خانگی

    ایده برای کیک فوندانت

    با درود فراوان – کیک ها شاخه عظیمی از بحث کیک و شیرینی ها هستند که روز به روز در حال پیشرفت و تغییر و از همه مهمتر تزیینات حرفه ای هستند ، حتی در همین ایران خودمان هم طراحی های بسیار جالب و دور از انتظاری را برخی در ساخت کیک انجام میدهند و این معقوله از زمان گسترش خمیر فوندانت به شدت بیشتر هم شده چراکه دست قناد ها را در ساخت و فرم دهی اشکال مختلف و پیچیده بسیار باز گذاشته و با تکیه به همین پیشرفت در ساخت کیک است که امروز برای شما کیک پوکمون گو را آموزش میدهیم که بسیار جالب و جدید است !

    دیگر از طرح های همیشگی و مسخره باب اسفنجی خسته شده ایم و اینبار قصد داریم برای تولد و یا … از طرح بازی پر سروصدای این روزها یعنی پوکمون گو استفاده کنیم که اخیرا رکورد دار پر طرفدار ترین بازی جهان شده و بسیاری را درگیر خود کرده ! این کیک لزوما برای بچه ها قرار نیست باشد ؛ میتواند یک کیک برای تمام کسانی باشد که به این بازی و شخصیت های آن علاقه مند هستند و همانطور که میدانید این یک بازی فیزیکی است جهت یافتن پوکمون ها و پرورش و مبارزه دادن آنها و در این بازی چندین شخصیت مشهور که از سری قبل پوکمون همراه هستند وجود دارد مانند : Pikachu (پیکاچو) و Charmander (چارماندر) و Squirtle (اسکورتل) و Bulbasaur (بالباسار) که این 4 شخصیت را در این آموزش با استفاده از خمیر فوندانت مارشمالو میسازیم و نتیجه نهایی آن را مشاهده خواهید کرد ، ضمن آنکه سایت pokemongames.ir  برای هواداران این بازی در ایران است که میتوانید به آن مراجعه نمایید .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    کیک ساده 2طبقه 1 عدد
    خمیر فوندانت مقدار لازم
    رنگ خوراکی تعدا لازم
    چاقو تیز 1 عدد
    پرینت شخصیت ها تعدا لازم
    خلال چوبی تعدا لازم





    بازی پوکمون گو

    1 :

    همانطور که گفته شد این کیک بر مبنای ایده ای از بازی شرکت نینتندو به نام پوکمون است که در دهه 90 میلادی به محبوبیت رسید و اکنون نسخه 2016 آن با نام پوکمون گو جهان را شوک زده کرده است و تب همه گیر آن به سرعت در حال شیوع است و ما نیز از این قافله عقب نمانده و کیک خوشمزه خود را برای کاربرد هایی مختلف مانند تولد و یا دورهمی های بازی کن های این گیم و… طراحی کرده ایم .

    برای شروع ابتدا ساختار اسکلت زیری یا اصلی کار را درست میکنیم که از 2 طبقه کیک با قطر هایی متفاوت ایجاد شده است که در تصویر میبینید و رنگ آنها کاملا متناسب با الگوی اصلی و طرح ما است که شما نیز میتوانید به همین الگو و شیوه کار را انجام دهید مانند ما و آنچه در تصاویر میبینید .

    ساخت کیک فوندانت در خانه

    طرز تهیه کیک پوکمون گو





    ساخت شخصیت پیکاچو ( Pikachu )

    2 :

    در اولین گام برای ساخت شخصیت های پوکمون گو ، با پیکاچو آغاز میکنیم و ابتدا پرینت این شخیت را روی کاغذ گرفته و سپس همانطور که میبیند طبق تصاویر ابتدا خمیر فوندانت زرد را که همرنگ بدن اصلی شخصیت است ؛ توسط وردنه تخت میکنیم و فرم اصلی شخصیت پوکمون گو را برش میزنیم و سپس اعضا و قسمت های مختلف بدن آن را بطور جداگانه برش میزنیم و با مخلوط کردن رنگ خوراکی مناسب با آن ، شخصیت را تکمیل میکنیم که در تصویر میبینید .

    ساخت شخصیت پیکاچو

    طرز تهیه کیک پوکمون گو

    ساخت شخصیت پیکاچو

    طرز تهیه کیک پوکمون گو

    پیکاچو شخصیت پوکمون گو

    طرز تهیه کیک پوکمون گو





     

    ساخت شخصیت های پوکمون با خمیر

    3 :

    همانند مرحله قبل سایر شخصیت های مورد نظر پوکمون گو را نیز با خمیر فوندانت با رنگ های مناسب میسازیم و آماده میکنیم که هر شخصیت را بصورت تصویری آموزش ساخت آن را در ادامه قرار داده ایم و شما میبینید ؛ در آخر کاراکتر ها را در یخچال قرار دهید تا مراحل بعدی شامل روکش کردن و تزینات اسکلت اصلی کیک را انجام دهید .

    ساخت کاراکتر های پوکمون

    طرز تهیه کیک پوکمون گو

    شخصیت پردازی با فوندانت

    طرز تهیه کیک پوکمون گو

    کاراکتر های بازی محبوب پوکمون با خمیر

    طرز تهیه کیک پوکمون گو

    کیک های حرفه ای با فوندانت

    طرز تهیه کیک پوکمون گو





    کار با خمیر فوندانت

    3 :

    اکنون به سراغ روکش خمیر فوندانت میرویم و با استفاده از فوندانت همانطور که در تصاویر نیز میبینید و کاملا هم گویا مراحل و نحوه کار میباشد اقدام به طراحی و اجرا روکش فوندانت کیک 2 طبقه میکنیم . همانطور که میبینید به اندازه لازم 3 تکه خمیر را با رنگ خوراکی مخلوط میکنیم و سپس پس از آنکه آنها را ورق کردیم به شکل و اندازه لازم و با دقت کافی برش میزنیم و سپس آنها را بر روی اسکلت اصلی کیک قرار میدهیم تا به نتیجه نهایی دست یابیم که میبینید .

    ساخت بازی پوکمون

    طرز تهیه کیک پوکمون گو

    ساخت کیک فوندانت

    طرز تهیه کیک پوکمون گو

    ایده با خمیر فوندانت

    طرز تهیه کیک پوکمون گو





    آموزش کیک فوندانت

    4 :

    در ادامه همچنان مشغول تهیه و ساخت تزیینات و دیگر قطعات و ملزومات کیک پوکمون‌گو هستیم و همانطور که میبینید علاوه بر طرح روی کیک که با خمیر فوندانت بود و شخصیت های اصلی داستان ؛ تعدادی متلفات مانند علامت جی پی اس و یا کلمه “GO” و … هستند که میبایست برای کامل تر شدن کیک آنها را نیز با فوندانت و با روشی که از قبل مفصل به شما بصورت تصویری آموخته ایم پیش رویم و کیک را درست کنیم همانطور که میبینید .

    ساخت با خمیر فوندانت

    طرز تهیه کیک پوکمون گو

    کیک حرفه ای با فوندانت

    طرز تهیه کیک پوکمون گو در خانه





    الهام از بازی پوکمون گو

    5 :

    اکنون که به اینجای ساخت کیک پوکمون‌گو آمده امده اید ؛ جای دارد یک خسته نباشید به شما بگوییم :دی اکنون مرحله منتاژ تمام آنچه است که تا کنون در مراحل قبل ساخته ایم ؛ برای این منظور همانطور که میبینید ابتدا یک ورق خمیر سفید آماده کرده و از آن یک روبان مانند برش میزنیم و در قسمت پایین کیک میچسبانیم و همچنین چند قالب ستاره ای شیرینی را نیز روی آن قرار میدهیم تا ستاره های فوندانت را برای روی کیک از آن ایجاد کنیم و در آخر همانند تصاویر بخش ها و قسمت های مختلف را در جای خود بچسبانید و کار ساخت کیک طرح پوکمون شما آماده شده است !!

    امیدواریم که از ساخت این کیک حرفه ای نهایت لذت را ببرید ؛ موفق باشید .

    اشکال حرفه ای با فوندانت

    طرز تهیه کیک پوکمون گو

    ساخت اشکال مختلف با فوندانت

    طرز تهیه کیک پوکمون گو در خانه

    طرز تهیه کیک با فوندانت

    طرز تهیه کیک پوکمون گو خانگی





    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->