• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • پروژه آموزشی ساخت اسپری شارژی

    نحوه ساخت اسپری شارژ شو

    ساخت اسپری شارژی دست ساز –

    ایده شارژ مجدد اسپری –

    با دورد فراوان – یکی از پر کاربرد ترین لوازم زندگی بشری ، اسپری ها هستند ؛ از آنها در بسیاری موارد استفاده میشود . از اسپری‌های هوای فشرده که برای تمیزکاری استفاده میشود تا اسپری‌های رنگ ، اسپری زعفران ، اسپری آب ، اسپری‌سم و….  موارد بسیار زیادی از اسپری‌ها استفاده میشود که عموما شامل یک مایع فشرده شده هستند ؛ همیشه اینگونه بوده که بعد از اتمام این مواد ، ظرف اسپری‌را در سطل زباله انداخته و میرویم و یکی دیگر میخریم ! خوب حالا شاید نوع کاربرد آن اسپری‌به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه بسیار پر مصرف است ، هزینه زیادی برای تهیه آن به شما و کسب و کارتان تحمیل مینماید ؛ در این موارد با خود میگویید : ای کاش این اسپری‌ها قابل شارژ بود و میشد چندین بار آنها را استفاده کرد !! باید بگویم این آموزش دقیقا همین خواسته شما را بر آورده میکند ، که هیچ ! حتی فراتر از آن !! تصور بفرمایید یک اسپری معمولی غیر سمی مانند همان اسپری زعفران که برای غذا استفاده میشود به اتمام رسیده ، خوب این اسپری‌را دور نیاندازید بلکه در آخر این آموزش میبینید که میتوان آن را تبدیل به هر اسپری‌دیگری که برایتان نیاز است کنید !! اسپری رنگ نیاز دارید ؟ پس بسازید ! اسپری سم پاش نیاز دارید ؟ پس بسازید ! هر آنچه که نیاز دارید و در قالب فشرده سازی همانند اسپری‌میخواهید باشد را میتوانید با فراگیری این اموزش در منزل بسازید . در این آموزش به شما میگوییم اگر همیشه در ذهن خود این سوال را داشتید که چرا نتوان از اسپری‌یکبار مصرف برای دفعات بیشتر استفاده نمود !؟ جواب شما در این آموزش است . ما در این آموزش جذاب به شما مراحل تبدیل یک اسپری‌یکبار مصرف به یک کپسول دایمی را یاد خواهیم داد و حتما شما نیز از ساخت آن لذت خواهید برد .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    اسپری خالی 1 عدد
    سوزن هوا 1 عدد
    چسب 2 قلو 1 عدد
    مته 1 عدد

    لوازم تغییر کاربرد اسپری

    لوازم مورد نیاز تبدیل اسپری





    اسپری قابل شارژ مجدد

    1:

    حتما با نگاهی که به جدول نیازمندی ها انداخته اید ، از کمی لوازم مورد نیاز و سادگی آنها متوجه شدید که آموزش امروز اگرچه بسیار جالب و کاربردی میباشد اما بسیار ساده است ، در ابتدا از خالی بودن قوطی اطمینان حاصل کنید تا مبادا فشار ناشی از گاز فشرده اسپری به چشمان و.. آسیب برساند ، سپس با مته مناسب که همسایز فیش اتصال هوا میباشد یک سوراخ در ته ظرف ایجاد نمایید ، که این موضوع و روش انجام آن در تصاویر مشهود است ، البته برای سوزن باد میتوانید از 2 مدل متفاوت استفاده کنید که یکی کرمکی است و دیگری سوزنی ! نوع سوزنی را آپاراتی های لاستیک دارند میتوانید بخرید و دقیقا هم سایز آن یک مته نیز بخرید . سوراخ را سعی کنید خیلی پایین نزنید ، زیرا ممکن است شما بخواهید مایعی را اسپری کنید در این صورت بهتر است سوراخ از کف قوطی بالاتر باشد . پس از سوراخ کردن قوطی ، سوزن را در سوراخ بوسیله پیچ و مهره و یا چسب دوقلو بچسبانید که برای این منظور ما ما از چسب دوقلو استفاده کرده ایم ؛ البته میتوانید از جوش استیلن و… نیز استفاده و نصب نمایید که دوام و طول عمر بالاتری دارد .

    در آخر اسپری شارژی ما آماده است و میتوانید با استفاده از تلمبه و یا پمپ هوا آن را از گاز پر نمایید ، در پر کردن و میزان فشار گاز سعی کنید از مانومتر استفاده کنید تا بیش از حد آن را باد نکنید . در نهایت اسپری آماده استفاده است و میتوانید از آن لذت ببرید ، موفق باشید .

    ساخت اسپری شارژی

    آموزش هک اسپری و تبدیل به اسپری شارژی







    چسب جادویی گريپز قابل شستشو و قابل استفاده تا 1000 مرتبه. قابل استفاده برای نگهداری موبایل، تبلت، لوازم حمام، چسباندن فرش بر روی زمین، اشیا بر روی دیوار، شیشه، چوب و ... هر بسته شامل 5 چسب دو طرفه گریپز می باشد.

    شارژ مجدد اسپری زعفران

    2:

    در ادامه تصویری از نمونه انجام شده توسط کاربران را برای رویت شما قرار میدهیم ، این اسپری‌نیز با استفاده از آموزش فوق توسط یکی از کاربران محترم ساخته شده است و ایشان البته به جای استفاده از چسب برای چسباندن سوزن هوا ؛ آن را به قوطی توسط جوش استیلن ، جوش داده اند که این روش نیز روش مناسب و با دوامی است . امیدواریم شما کاربر عزیز نیز که در حال تماشای این آموزش هستید بتوانید این پروژه دست ساز را انجام داده و ما و سایر دوستان را از نتیجه تلاش خود مطلع نمایید و از تجربیات مفید شما بتوانیم استفاده نماییم .

    ایده اسپری شارژی

    ایده شارژ مجدد اسپری





    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    10 نظر

      1. juzani

        اول اینکه میتونی با استفاده از شلنگ تزریق باد مثل اونچیزی که تلمبه باد داره یعنی یه ضامن که با فشارش مسیر سوپاپ باز میشه اول مایع رو بریزی بعد باد تزریق کنی.
        دوم اینکه میتونی یه پیچ و مهره که نشتی نده به طرف دیگه جوش بدی برای تزریق مایع

        پاسخ
    1. سید ابوالفضل اردستانی زاده

      سلام چگونه میشه قوطی اسپری گاز فندک رو پرکرد ؟؟؟، من شنیدم چند سال پیش این کار انجام میشه.و روی ترازو ، حدوداً ۲۵۰ گرم مجدداً گاز می زنند ، لطفا راهنمایی بفرمایید.

      پاسخ
      1. juzani

        سلام ابوالفضل، قطعا کمتر گاز تزریق کن، اگه یه قوطی گاز نو رو وزن کردی و ۲۵۰گرم وزن داشت تو ۱۵۰گرم بزن، با فشرده شدن نازل مسیر اسپری باز میشه، دستگاهی به نام اپتومایزر هست که کلاه بردارهای عطر ازش برای پر کردن شیشه ادکلن های ارجینال با اسانس تقلبی استفاده میکنند، از اون هم میتونی کمک بگیری

        پاسخ
      1. محمد

        سلام اول اسپری روبرعکش کن و سرش رو فشار بده تا هرچی گاز توش هست خالی بشه و مطمئن بشی که هیچ گازی توش به صورت فشرده نیست.
        یه چاقوروبردار و روی دیواره ی کناریش فشار بده ،تا یه سوراخ ریز ایجاد بشه ،بازهم یه مقدارگاز از توش خالی میشه، وقتی کاملا گازش خالی شد،سوراخ رو گشاد کن و مایع رو خالی کن توی یه ظرف!
        یه قوطی افشانه مثل اینهایی که توش الکل هست یا عطر توش میریزن پیدا کن واین مایع رو بریز توش،حالا میتونی از این مایع با اون اسپری استفاده کنی.
        برای انجام این کارها حتما از عینک ایمنی استفاده کن ودر فضای باز این کارها روانجام بده

        پاسخ
    2. محمد

      سلام اسپری چسب 123 هواش خالی شده ولی مایع مونده چطور میتونم از اون استفاده کنم ممنون میشم کمکم کنین.

      پاسخ
    3. علی

      اسپری آماده، مایع رو بصورت افشانه و پر قدرت اسپری می‌کنه
      ولی با این روشی که شما گفتید، مایع بصورت خطی و مثل آب شلنگ به بیرون می‌ریزه.
      چیکار کنیم که مثل اسپری آماده کار کنه؟

      پاسخ
      1. juzani

        فشار هوای داخل باید انقدر زیاد باشه که بتونه مایع رو پودر کنه، اگه فشار ندارن چون فشار هوا داخلش کمه

        پاسخ

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->