• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آمورش تصویری طرز تهیه شکلات مربایی

    آمورش تصویری طرز تهیه شکلات مربایی

    طرز تهیه شکلات مربایی در خانه بصورت مراحل تصویری –

    چگونه شکلات مغزدار درست کنیم –

    با درود فراوان – شکلات ها یکی از موادی میباشند که بسیار مورد استقبال و توجه مردم هستند ، بطوریکه با آن محصولات متنوع بسیاری در سراسر جهان تهیه میشود و جالب است که این ماده به قدری نفوذ دارد که گاها برخی اشخاص با آن و ترکیب و مخلوط آن با بسیاری مواد دیگر ، نوع جدیدی خلق مینمایند که بسیار جالب است و اینکه هر سرزمینی مطابق با ذائقه خود سعی در تغییر طعم شکلات دارد که گاها این طعم ها در ممالک دیگر نیز مورد استقبال قرار میگیرند و این نزدیک شدن ذائقه های کشورها و آشنایی آنها با یکدیگر بسیار جالب است . یکی از این ابتکارات که امروز قصد آموزش طرز تهیه آن را داریم ؛ شکلات مغزدار است که در مغز آن از مربا چاشنی گرفته شده و بسیار هم خوشمزه و خوش طعم میباشد ؛ لذا جهت فراگیری این آموزش با ما در طرز تهیه شکلات مربایی همراه شوید .

     

    مواد لازم :
    ماده | قطعه وزن | تعداد
    خامه غلیظ 1/2 فنجان
    مربای تمشک 1/4 فنجان
    دراژه شکلاتی 1.1/2 فنجان
    کره مقدار لازم

     

    انچه نیاز است

    مواد لازم جهت طرز تهیه شکلات مربایی

     


    طرز تهیه شکلات در خانه

    1 :

    ابتدا خامه را بر روی حرارت قرار میدهیم و سپس قالب کره که داشتیم را در آن میگذاریم تا همزمان با افزایش دمای خامه ؛ کره نیز ذوب شود و در آخر قبل از به جوش آمدم خامه کاملا در لحظه آخر که احساس مینمایید از کناره های ظرف حباب میزند و مواد مستعد جوش آمدن هستند حرارت را کاملا خاموش نمایید و یک هم به این مخلوط 2 جزیی بزنید تا مخلوط گردند و سپی بدون اتلاف زمان به مرحله بعد میرویم .

     

    دسر شکلاتی کره خامه ای

    طرز تهیه شکلات مربایی با خامه و کره

     


    آموزش درست کردن شکلات خامه ای

    2 :

    اکنون دراژه های شکلاتی را بلافاصله در مخلوط داغی که از مرحله قبل اورده ایم میریزیم و اجازه میدهیم تا حرارت خامه دراژه ها را ذوب کند و کمی آنها را هم میزنیم تا یکدست گردند و البته با توجه به اینکه زمان از حرارت مخلوط میکاهد باید سریعا این مراحل را پیش برد .

     

    دراژه شکلاتی خوشمزه

    طرز تهیه شکلات مربایی در خانه

     

     


    چگونه شکلات مغزدار درست کنم

    3 :

    اکنون مربای تمشک را به این مخلوط اضافه مینماییم و هم میزنیم . سینی را آماده نمایید و روی آن را با کاغذ روغنی شیرینی پزی بپوشانید و در آخر میتوانید مواد را در قیف بریزید و یا اگر مانند ما از این دستگاه ها قالب زن دارید که خوب میتوانید از اینها جهت ایجاد اشکال دلخواه استفاده نمایید و حتی اگر بخواهید میتوانید در آنها خلال چوبی قرار دهید تا به نوعی شکلات مربا‌یی چوبی شوند ، سپس سینی شکلات ها را به مدت زمانی در یخچال یا مدت کمتر در فریزر قرار دهید و در آخر از آن لذت ببرید .

     

    شکلات مغز مربا تمشک

    آموزش طرز تهیه شکلات مربایی تمشک

    دستگاه قالب شکلات

    آموزش طرز تهیه شکلات مربایی

    دسر شکلات چوبی

    مراحل طرز تهیه شکلات مربایی چوبی

    آموزش تصویری طرز تهیه

    طرز تهیه شکلات مربایی در خانه

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->