• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری زیبا سازی شکستگی آیفون

    آموزش تصویری زیبا سازی شکستگی آیفون

    آموزش تصویری زیبا سازی شکستگی آیفون قاب شکسته –

    آیفون قاب پشت شکسته را تزیین کنیم –

    با درود فراوان – در این قسمت از آموزش وب سایت سرزمین دست ساخته ها ؛ میخواهیم راهکاری را به شما آموزش دهیم تا بسیار ساده و آسان آیفون خودتان را زیباتر کنید ، اگر پشت آیفون اپل شما شکسته و دارای ترک شده اصلا نگران نباشید و غصه نخورید ؛ با این آموزش آیفون شما بقدری زیبا خواهد شد که چه بسا کسانی که زیبایی آیفون شما را ببینند وسوسه شوند که عمدا پشت آیفون خود را بشکنند تا بتوانند مانند شما آن را زیبا کنند 🙂 این موضوع مهم است که ما بتوانیم چنین چالش هایی را به بهترین شکل ممکن سپری کنیم ؛ و این هنر و ایده ساده ترین هنری است که میتوان با اتکا به آن نقص و عیب ابزار کارمان را به یک حسن و مزیت تبدیل کنیم و این کاریست که بی شک شما؛ که اکنون وقت گذاشته و مطلب را میخوانی از عهده آن برخواهید آمد , آن هم به بهترین شکل ممکن . پس با ما در آموزش زیبا سازی شکستگی آیفون قاب شکسته همراه شوید .

     

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    ماژیک رنگی به تعداد
    برق ناخن 1 عدد
    دستکش 1 عدد

     

     

     


    با آیفون پشت شکسته چه کنم

    1 :

    ایده ما را که خواندید ؟ پس قطعا تا به اینجا میدانید هدف چیست ؛ برای شروع زیبا سازی شکستگی آیفون ، مهم است که ماژیک شما چه رنگ و طیفی باشد ؛ سعی کنید از ترکیب رنگهای زیبای ماژیک های معتبر جهان استفاده کنید تا حاصل کار را در نهایت لذت ببرید ؛ اگر سری به میدان انقلاب یا مرکز لوازم و تحریر شهر خود بزنید قطعا آنچه که میخواهید را پیدا میکنید و این شروع کار ما است .

    اکنون با ماژیک هایی که داریم شروع میکنیم به کشیدن بر روی ترک های آیفون به طوریکه رنگ در بین خطوط و ترک شیشه آیفون کاملا نفوذ کند و با کشیدن دست از بین نرود و پاک نشود ؛ ماژیک و رنگها را عوض کنید تا طیف رنگی زیبایی ایجاد شود مانند عکس و در نهایت میتوانید با استفاده از لاک بی رنگ یا فیکس کننده یا اسپری فیکس گل چینی یک روکش ضد آب و ضد رنگ پس دادن ایجاد کنید که خدای نکرده رنگ ها تا قبل خشک شدن به پارچه و محیط اطراف رنگ پس ندن و در آخر از کار زیبای خود نهایت لذت را خواهید برد ؛ این بود آموزش زیبا سازی شکستگی آیفون بصورت تصویری در این وب سایت آموزشی ؛ موفق باشید .

     

    مراحل شکستگی آیفون

    مراحل آموزش تصویری زیبا سازی شکستگی آیفون

    رفع شکستگی قاب پشت آیفون

    آموزش تصویری زیبا سازی شکستگی آیفون

     

     


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->