• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت دونالد ترامپ چوبی

    آموزش تصویری ساخت دونالد ترامپ چوبی

    آموزش تصویری ساخت دونالد ترامپ چوبی دست ساز –

    کاندیدای ریاست جمهوری امریکا “دونالد ترامپ” –

    با درود فراوان خدمت شما همراهان همیشگی – “دونالد ترامپ” ، این نام این روزها بسیار در جهان شنیده میشود و صحبت های عجیب و غریب او ما را بیاد  می اندازد :دی از موضع های عجیبش بر علیه مسلمانان تا صحبت هایش بر علیه ایرانیان و… همه و همه باعث شده به شخصیت مشهور جهانی تبدیل شود و بسیاری در مورد این بیلیونر امریکایی سخن میگویند ؛ در مورد شخصیت و تفکر او و یا اینکه چه شد که ترامپ فرزند یک ساختمان ساز معمولی به این چنین جایگاهی از شهرت و قدرت در امریکا برسد ؛ قرار بر سخن نیست چراکه منابع متعددی این روزها در مورد اون بسیار نوشته اند و میتوانید در مورد اون بیشتر اطلاعات کسب کنید ؛ البته خود من ایشون را اولین بار در برنامه مشهور ریلیتی شو کانال ان بی سی آشنا شدم به عنوان یک فرد موفق تجاری و اکنون دنیا در حال صحبت از این کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده است ! در هر صورت هدف ما بُعد دست ساخته ها است 🙂 در این آموزش از چهره این فرد مشهور عروسک چوبی شخصیت او را خواهیم ساخت و این میتواند آموزش مناسبی باشد برای کسانی که به این شاخه ساخت لوازم چوبی علاقه مند هستند ؛ امیدواریم از دیدن این آموزش تصویری ساخت دونالد ترامپ چوبی نهایت لذت را ببرند .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | ماده
    چوب مقدار لازم
    رنگ مخصوص مقدار لازم
    ابزار براده بردار تعداد لازم
    وسایل تعداد لازم


    عروسک دونالد ترامپ

    1 :

    اینکه چرا این شخصیت مورد توجه بوده برای ساخت عروسک ؛ پیشتر توضیح داده شد . اما در ادامه باید اصول ساخت اینگونه مجسمه های چوبی ساده را بگوییم مانند اکثر ساخته های مکانیزم دار این نیز نیاز به یک الگو دارد که در ادامه همانطور که میبینید این الگو کلی بر روی کاغذ چاپ میشود و حالن کلی قالب از آن خارج میگردد و سپس بر روی آن عملیات های مختلف ساخت صورت میگیرد که تمام مراحل در تصاویر کاملا گویا و مشخص هستند و میتوانید از تصاویر کاملا نحوه ساخت را متوجه شوید ؛ البته توضیحات ما نیز خواهد بود .

    الگو ساخت عروسک

    آموزش تصویری ساخت دونالد ترامپ چوبی


    آموزش ساخت عروسک چوبی

    2 :

    سپس همانطور که گفته شد از روی الگو چوبی شروع به ساخت مینماییم و مراحل را بدین شیوه که در ادامه میبینید پی خواهیم گرفت . ابتدا فرم کلی را منتاژ میکنیم و با توجه به متحرک بودن برخی قسمت ها ؛ لازم است از نحوه عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل نماییم و مفاصل و بازوها و لولا ها به درستی عمل نمایند .

    ساخت عروسک چوبی

    آموزش تصویری ساخت دونالد ترامپ چوبی

    چگونه ساخت با چوب

    آموزش تصویری ساخت دونالد ترامپ چوبی


    مراحل و نحوه ساخت عروسک پینوکیو

    3 :

    البته منظور ما از عروسک پینوکیو بیشتر نحوه حرکتی و ساختار کلی این عروسک بود و اینکه چقدر این گونه سبک عروسک های در سایر های بزرگتر میتوانند به عروسک مشهور پینوکیو شباهت داشته باشند .

    پس از اطمینان از منتاژ و نحوه عملکرد عروسک ؛ با ابزار دستی یا ماشینی شروع به کنده کاری یا براده برداری میکنیم تا چوب ما از آن حالت بی روح به اندام انسانی شباهت پیدا کنه و در آخر کار مجددا قطعات را باز کرده و شروع به رنگ آمیزی میکنیم تا دونالد ترامپ ما کاملا از آب در بیاید و همانطور که میبینید در نهایت حاصل کار میبایست مانند تصاویر فوق شود . امیدواریم که از این آموزش نهایت استفاده و لذت را برده بوده ؛ موفق باشید .

    کنده کاری چهره روی چوب

    آموزش تصویری ساخت دونالد ترامپ چوبی

    نحوه منتاژ عروسک چوبی

    آموزش تصویری ساخت دونالد ترامپ چوبی


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->