• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت دیوارکوب اسلش

    آموزش تصویری ساخت دیوارکوب اسلش

    آموزش تصویری ساخت دیوارکوب اسلش دست ساز –

    ایده برای ساخت دیوار کوب –

    با درود فراوان خدمت شما هنرمندان عزیز – در آموزش های قرار گرفته در سایت ؛ به دفعات آموزش ساخت چراغ دیواری یا دیوارکوب قرار گرفته و هر کدام به سبکی خاص و مدلی خاص بوده اند ؛ امروز نیز مدلی جدید با ایده ای جدید برای ساخت دیواری یا چراغ دیوار کوب خدمت شما رسیده ایم تا مدل دیوارکوب جدیدی را به شما معرفی نماییم و آموزش ساخت آن را نیز خدمت حضورتان تقدیم نماییم که بسیار میتواند به شما دید خوبی برای بسط خلاقیت در این زمینه را بدهد . بنابراین اگر مشتاق هستید این آموزش را نیز فرا گیرید با ما در آموزش تصویری ساخت دیوارکوب اسلش همراه شوید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    MDF 12 mm مقدار لازم
    LED 400L 1 عدد
    Drive 12V 1 عدد
    پلکسی گلس مقدار لازم
    پین مقدار لازم
    هت سینک 1 عدد
    پیچ مقدار لازم
    قلاب دیواری مقدار لازم
    چسب 1 عدد
    رنگ مقدار لازم

    لوازم مورد نیاز ساخت

    لوازم مورد نیاز ساخت دیوارکوب اسلش


    آموزش ساخت اسکلت چوبی

    1 :

    این چراغ یا لامپ دیواری همانطور که میبینید چوبی هست و باید مطابق با آنچه که در تصاویر میبینید ابتدا چوب ها را برش زده ؛ سپس لبه آنها را ما گرد نموده ایم که البته شما اگر دوست ندارید همان ساده بگذارید بماند ، سپس شروع به منتاژ مینماییم تا یک حالت دیوارکوب که نیم تنه بالایی آن کج است بدست آید و در آخر که کار منتاژ پایان یافت میبایست آن را رنگ کنیم که ما کاملا رنگ سفید به آن زده ایم .

    ساخت صنایع چوبی

    آموزش تصویری ساخت دیوارکوب اسلش

    ساخت چراغ دیواری

    روش ساخت دیوارکوب اسلش


    آموزش ساخت چراغ دیواری

    2 :

    اکنون نوبت به منتاژ قسمت الکتریکی است ؛ لامپ LED ما از نوع SMD یا به نوعی COB میباشد که این نوع چراغ ها نیاز به هت سینک یا گرما گیر دارند که ما از قبل یک نمونه را آماده کرده این که در بالای چراغ دیواری نصب میشود و جای آن را از قبل پیش بینی نموده بودیم ؛ لامپ را بر روی هت سینک پیچ میکنیم و سپس آن را به درایو متصل نموده و آماده نصب به سیستم برق مینماییم .

    آموزش ساخت درایو ال ای دی

    آموزش تصویری ساخت دیوارکوب اسلش


    آموزش برش طلق پلکسی

    3 :

    اکنون برای قسمت روشنایی چراغ دیواری از پلکسی استفاده مینماییم و با یک گرد برد به اندازه کمی بزرگتر از حفره موجود برای روشنایی برش میزنیم مانند تصاویر و سپس آن را با استفاده از چسب در پشت قاب میچسبانیم و تمام . در انتها مجموعه لامپ و هت سینگ را نصب مینماییم و با اتصال سیم ها به سیم دیواری موجود در دیوار آن را به دیوار اتاق یا منزل یا راهرو نصب مینماییم و از آن لذت میبریم . امید است که از این آموزش تصویری ساخت دیوارکوب اسلش نهایت لذت و استفاده را برده ؛ موفق باشید .

    روش برش شیشه

    ایده ساخت دیوارکوب اسلش چوبی


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    1 نظر

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->