• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت ریسه کاغذی

    آموزش تصویری ساخت ریسه کاغذی

    آموزش تصویری ساخت ریسه کاغذی در خانه –

    ایده های جالب اوریگامی

    با درود فراوان – از کارهایی که میتوان با تکیه بر هنر تا‌کاغذ یا همان اوریگامی انجام داد ساخت بالن های کاغذی کوچک و تعبیه لامپ در آنها است که در نهایت مجموعه آنها تبدیل به یک ریسه کاغذی بسیار زیبا خواهد شد بخصوص که اگر در رنگ و طرح بالن های کاغذی نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید که نتیجه کار بسیار عالی خواهد بود و از دیدن نتیجه آن بشدت لذت خواهید برد ؛ در ادامه با ما در آموزش ساخت ریسه کاغذی اوریگامی همراه شوید تا هم مراحل یک هنر اوریگامی را بیاموزید و هم یک دست ساخته بسیار شیک برای تزیین اتاق خود بدست آورید .

    آنچه نیاز است :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    کاغذ مقدار لازم
    ریسه نور 1 عدد
    قیچی 1 عدد
    چسب 1 عدد


    مراحل ساخت بالن کاغذی اوریگامی

    1 :

    در ابتدا با استفاده از هنر تا کاغذ ؛ مانند مراحل که در تصویر فوق میبینید کاغذ را تا میزنیم تا به تصویر نهایی فوق برسیم ؛ تصویر نهایی بالن را از قسمت سوراخ کوچک در انتهای آن باد کنید به آرامی تا بالن آماده شود و در آخر بالن آماده است تا از آن در ساخت ریسه لامپی استفاده نمایید .

    ساخت ریسه کاغذی اوریگامی

    آموزش ساخت ریسه کاغذی


    ایده برای تزیین اتاق با نور و لامپ

    2 :

    این یک ایده جالب از ادغام لایتینگ + اوریگامی است که بانام ساخت ریسه کاغذی تقدیم شما میشود و این موضوع در نوع ساختار آموزش کاملا مشهود است . اکنون که بالن های کاغذی اماده شده اند ؛ مانند تصاویر فوق میتواندی لامپ های روشنایی را در بالن ها قرار دهید و اگر نوع ریسه نورانی شما از نوع چند رنگ یا RGB باشد این موضوع به زیبایی کار شما بسیار می افزاید و زیبایی ان را چند برابر میکند ؛ امیدواریم از این آموزش نهایت استفاده را ببرید .

    ساخت ریسه کاغذی

    آموزش ساخت ریسه کاغذی


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->