• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت زیورآلات کریستالی

    آموزش تصویری ساخت زیورآلات کریستالی

    آموزش تصویری مراحل ساخت زیورآلات کریستالی لوستر در خانه-

    ایده با کریستال لوستر

    با درود فراوان . یکی از قطعاتی که معمولا در بسیاری خانه ها یافت میشود و بلا استفاده میماند کریستال های لوستر هستند که یا قدیمی شده اند و در انباری در حال خاک خوردن هستند و یا به علت خرابی شاخه های لوستر در گوشه ای افتاده اند که بسیار هم زیبا هستند . حال ما در این برنامه آموزشی قصد داریم که با استفاده از این کریستال ها زیورآلات دست ساز بسازیم و البته اگر از این کریستال ها ندارید جای نگرانی نیست ؛ میتوانید آن ها را بخرید و پروژه را آغاز نمایید و در کنار ما مراحل آموزش را پیگیری نمایید .

     

    مواد لازم جهت آموزش ساخت زیورآلات کریستالی :

    قطعه | ماده

    تعداد | وزن

    کریستال

    به تعداد

    مفتول سیمی

    مقدار لازم

    قلاب گوشواره

    2 عدد

    لوازم و سایر ابزار کار

    به تعداد

     


    نحوه استفاده از ابزار

    1 :

    در ابتدا میبایست با ابزار مانند دمگرد کار کنید و این مهم است که بدانید هرچقدر شما در کار با این ابزار مسلط تر و حرفه ای تر باشید نتیجه نهایی یکدست تر خواهد بود ؛ مثلا برای ایجاد حلقه مانند شکل میبایست با دمگرد مفتول مسی را گرد و حلقه کنید و اگر شما تمرین داشته باشید حلقه شما بسیار یکدست و گرد خواهد شد بطوریکه به نظر میرسد کار ماشین باشد ! تمام امور دست ساز همین گونه هستند ؛ پس لطفا با دقت مراحل را انجام دهید .

     

    مراحل کار

    مراحل ساخت زیورآلات کریستالی در خانه


    ساخت گردنبند و گوشواره کریستالی

    2 :

    پس از آنکه در مرحله قبل مفتول را گرد کردید ؛ در این مرحله طبق تصاویر آن را از حفره کریستال عبور دهید و سپس با دمگرد مجددا طرف دیگر را حلقه کنید و سپس همانطور که در عکس نهایی مشاهده مینمایید با برگرداندن مفتول ها به بالا حلقه ها در کنار هم قرار خواهند گرفت .

     

    چگونه بسازیم

    چگونه ساخت زیورآلات کریستالی

    ساخت طلا جواهر

    ساخت زیورآلات کریستالی

    کسب و کار

    مراحل ساخت زیورآلات کریستالی


    ساخت زیور‌آلات دست ساز

    3 :

    اکنون اگر حلقه مفتولی آماده در اختیار دارید ، در میان جفت حلقه کریستال مرحله قبل قرار دهید و اگر هم آماده ندارید یکی با دمگرد خودتان بسازید و مانند عکس عمل نمایید . اکنون از کریستال های کوچک که میخواهیم به عنوان گوشواره استفاده کنیم باید برای هر کدام یک قلاب قفلی قرار دهید و برای گردنبند نیز زنجیر متصل نمایید که در نهایت باید به تصویر نهایی دست خواهید یافت .

     

    زیور آلات

    آموزش ساخت زیورآلات کریستالی

    چگونه ساخت زیورآلات

    ساخت زیورآلات کریستالی

     

    انجمن تخصصی گفتگو

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->