• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت لامپ آویز کاموایی

    آموزش تصویری ساخت لامپ آویز کاموایی

    آموزش تصویری ساخت لامپ آویز کاموایی دست ساز –

    ایده ساخت چراغ کاموایی –

    با درود فراوان خدمت شما کاربران محترم – در این برنامه می آموزیم که چگونه برای اتاق خواب یا یک فضای معمولی که نمیخواهیم هزینه زیادی جهت زیبایی چراغ و لامپ کنیم و لوستر یا چراغ تزیینی گران قیمت بخریم ؛ یک لامپ زیبا ساده با مقداری کاموا و چسب بسازیم . این ایده اگر چه شاید خیلی بکر و جدید نباشد ولی قطعا میتوانید بسیار شیک تر و زیباتر از نمونه های موجود در بازار بسازید ؛ فقط کافی است کمی خلاقیت در آن چاشنی کنید و ببینید که چگونه با حداقل هزینه و امکانات میتوان زیبایی را به خانه آورد . در این برنامه ایده ما استفاده از کاموا و چسب است ؛ پس میتوانید حتی پلیورها و بافتنی های قدیمی را که دیگر استفاده نمیکنید ؛ بیاورید و با شکافتن کاموای آن , از کاموا جهت ساخت این چراغ آویز زیبا استفاده کنید و بدین ترتیب یک چراغ آویز بسیار کم هزینه خواهید ساخت ؛ بنابراین با ما در آموزش ساخت لامپ آویز کاموایی همراه شوید .

     

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    کاموا مقدار لازم
    بادکنک 1 عدد
    چسب 1 عدد
    سیم و سرپیچ مقدار لازم

     

     


    ایده برای ساخت لایتینگ دست ساز

    1 :

    در گام نخست بادکنک را باد کنید ؛ در خرید بادکنک دقت نمایید چراکه برخی پس از باد کردن کاملا گرد خواهند شد و برخی بیضی گون میشوند و ما در این آموزش نوع کاملا گرد را نیاز داریم نه اشک مانند ؛ البته این موضوع سلیغه ای است و اگر بخواهید مدل های متنوعی میتوانید در بازار پیدا کنید . سپس در یک ظرف مقداری چسب چوب و آب و نشاسته را مخلوط نمایید (نشاسته دلخواه است) و کاموا را در آن قرار دهید تا کاملا چسبی شود و یا میتوانید یک ابر در ظرف قرار دهید و پس از اینکه ابر چسب رقیق را به خود جذب نمود با گرفتن در دست و عبور کاموا از بین آن و بلافاصله پیچاندن به دور بادکنک به هدف نهایی دست یافت . در هر صورت میبایست به تصویر آماده در ادامه برسید .

     

    ساخت لامپ آویز کاموایی

    آموزش تصویری ساخت لامپ آویز کاموایی

     


    آموزش نحوه ساخت لامپ کاموایی

    2 :

    همانطور که از تصاویر میبینید و متوجه میشوید در این گام میبایست , پس از خشک شدن چسب کاموا ها بادکنک را از باد تخلیه و سپس توسط یک کاسه به اندازه مورد نیاز که سرپیچ خریداری شده را بتوان بست , سوراخ کنیم . میتوانید یک سوراخ بزرگ نیز در پایین حباب کاموایی جهت دسترسی به سرپیچ ایجاد نمایید و بدین ترتیب حباب برای منتاژ سرپیچ و لامپ آماده میباشد .

     

    ساخت لامپ آویز کاموایی

    آموزش ساخت لامپ آویز کاموایی

     


    ایده برای ساخت حباب لامپ در خانه

    3 :

    اکنون همه چیز آماده است و فقط کافی است , سرپیچ را نصب و سیم و اتصالات را نیز متصل نموده و اکنون آویز کاموایی را از سقف آویزان کنید و با روشن کردن آن ؛ از دست ساخته خود نهایت لذت را ببرید ؛ امیدواریم از این آموزش ساخت لامپ آویز کاموایی استفاده برده باشید ، موفق باشید .

     

    این نکته را هرگز فراموش نکنید که بسیاری از لوازم ساده ای که مجبورید برای خرید آن هزینه نمایید را خودتان به چند برابر هزینه کمتر در خانه بسازید و بسیار در صرفه جویی هزینه خود قدم بزرگی بردارید . این لوازم شاید هم اکنون در منزل شما باشند .

     

    نیازمندی های ساخت آویز

    لوازم ساخت لامپ آویز کاموایی

    ساخت لامپ آویز کاموایی

    آموزش تصویری ساخت لامپ آویز کاموایی

    ساخت لامپ آویز کاموایی

    آموزش تصویری ساخت لامپ آویز کاموایی

     


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->