• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت کارت تبریک سه بعدی

    آموزش تصویری ساخت کارت تبریک سه بعدی

    آموزش تصویری ساخت کارت تبریک سه بعدی در خانه –

    آموزش ساخت کارت هدیه سه بعدی –

    با درود فراوان -برای مناسبت های خاص مانند ولنتاین و تولد و نامزدی و… نیاز به ارایه کارت های تبریک زیبا است ؛ کارت هایی فاخر و جذاب که خود به تنهایی بار کادویی نیز داشته باشد و همچنین شخص مخاطب آن چنان از آن لذت ببرد که حتی در بی تفاوت ترین حالت نیز آن را حفظ کند یا همان یادگاری نگه داشتن است . برای این هدف ما امروز در این آموزش برای شما نحوه کامل ساخت این کارت تبریک سه بعدی را تدارک دیده ایم که در نوع خود بسیار جالب و ابتکارانه است ؛ میتوانید با ایده گرفتن از این آموزش کارهایی بسیار جالت تر نیز انجام دهید که بستگی کامل به مقدار نبوغ شما دارد و حتما کارهای خود را برای ما ارسال نمایید تا به نام خودتان در سایت قرار دهیم . با ما در ادامه , جهت مشاهده آموزش ساخت کارت تبریک سه بعدی همراه شوید .

     

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    کاغذ یا مقوا مقدار لازم
    کاتر 1 عدد
    چسب 1 عدد
    فایل الگو دانلود

     

    لوازم مورد نیاز ساخت کارت

    لوازم ساخت کارت تبریک سه بعدی

     


    نحوه ساخت کارت تبریک ولنتاین شیک و خاص

    1 :

    در گام نخست فایل الگو را دانلود نمایید ؛ میتوانید با چاپ این الگو بر روی کاغذ مناسب یا مقوای خوب و با کیفیت , خطوط برش را که خطوط ممتد و خطوط تا را که خطوط نقته چین هستند انجام دهید یا میتوانید فایل مورد نظر به خدمات برش و کاتر پلات بدهید تا بر روی متریال مورد نظرتان هم متن چاپ کنند و هم بر روی طرح ها رنگ چاپ کنند و در آخر هم عملیات برش انجام دهند که آخری اگرچه هزینه بالاتری برای شما در پی خواهد داشت ولی بسیار زیبا و شکیل تر خواهد بود ؛ البته اگر خودتان از صفر تا 100 را با دست انجام دهید ارزش آن ب مراتب بالاتر خواهد بود .

    پس از دریافت فایل آن را مطابق تصاویر برش و تا میزنیم .

     

    مراحل و شیوه برش الگو کارت

    آموزش تصویری ساخت کارت تبریک سه بعدی

     


    ایده ساخت کارت پستال نایاب در خانه

    2 :

    اکنون کارت پستال یا کارت تبریک را کاملا تا کنید و همه خطوط تا را انجام دهید تا مانند تصویر کارت کاملا تا شود ، امتحان و تست نمایید که با باز و بسته شدن کارت بدون اشکال باشد و دقیقا همه چیز درست انجام شود .

    در نهایت یک مقوای با طرح برجسته و شیک داریم که از همه طرف نیم سانت از کارت سه بعدی بزرگتر است و همچنین عمل پس زمینه را نیز انجام میدهد ؛ اکنون کارت سه بعدی را بر روی آن میچسبانیم و تا میکنیم ، در نهایت همه چیز تمام میشود و شما دارنده و سازنده یک کارت زیبا و جذاب تبریک سه بعدی هستید ؛ امیدواریم از این آموزش نهایت استفاده و لذت را برده باشید ؛ موفق باشید .

     

    مراحل چاپ و برش کارت تبریک

    ایده ساخت کارت تبریک سه بعدی pop up

    نحوه ساخت کارت برجسته

    آموزش تصویری ساخت کارت تبریک سه بعدی

    چگونه کارت هدیه pop up بسازیم

    آموزش تصویری ساخت کارت تبریک سه بعدی

     


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->