• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت گل نمدی ساده

    آموزش تصویری ساخت گل نمدی ساده

    آموزش تصویری نحوه ساخت گل نمدی ساده در خانه –

    ایده با پارچه نمدی –

    با درود فراوان – یکی از هنرهای خانگی که امروزه بسیار نزد خانم های هنرمند و آقایان رواج یافته و طرفداران بسیاری برای خرید آن دارد کارهای نمدی است که با پارچه های نمدی ساخته میشوند مانند عروسک نمدی یا آویز نمدی و… که در آموزش های پیشین ؛ آموزش آن را خدمت حضورتان تقدیم نمودیم . همانطور که قبلا گفته بودیم نمد از الیاف پشمی ایجاد میشود که نمونه ای از آن را با استفاده از الیاف پشمی ساختیم و آموزش امروز را با استفاده از پارچه نمدی ادامه خواهیم داد که در ادامه این آموزش تصویری ساخت گل نمدی ساده مراحل کامل ساخت را فرا خواهید گرفت .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    پارچه نمدی مقدار لازم
    نخ وسوزن 1 عدد
    دکمه تعداد لازم
    چسب 1 عدد

    لوازم مورد نیاز ساخت

    آموزش تصویری ساخت گل نمدی ساده


    آموزش ساخت کارهای نمدی دست ساز

    1 :

    در ابتدای امر مطابق تصاویر با استفاده از قیچی مانند الگو تعدادی برگه به عنوان گلبرگ برش میزنیم ، این گلبرگ ها را میتوانید از چندین رنگ مختلف ایجاد کنید تا حاصل نهایی کارتان گلی چند رنگ باشد . ما در این آموزش هر گل را با یک رنگ و پارچه نمدی ساختیم که در ادامه خواهید دید .

    نحوه ساخت گل نمدی

    آموزش تصویری ساخت گل نمدی ساده


    ایده با پارچه نمدی

    2 :

    اکنون با استفاده از نخ هم رنگ و سوزن مانند آنچه در تصاویر و عکس ها میبینید برگ گل ها را بهم متصل مینماییم ؛ شیوه اتصال میتواند متفاوت باشد به گونه ای که برگ گل ها در کنار هم جمع شوند و یا در زیر هم قرار گیرند . همانطور که از شکل ها متوجه شدید پس از متصل نمودن توسط نخ و سوزن , آنها را کنار هم قرار داده و نخ را میکشیم تا برگ ها جم شوند و در انتها نخ را گره زده و میبریم . در آخر نیز یک دکمه همرنگ بر مرکز آن توسط چسب حرارتی میچسبانیم و تمام . به همین روش میتوانید تعداد بیشتری گل بسازیم و از اتصال و چیدن آنها آویز ؛ در کوب و… بسازیم .

    امیدواریم که از این آموزش تصویری ساخت گل نمدی ساده نهایت استفاده را برده بوده ؛ موفق باشید .

    ایده با پارچه نمدی

    آموزش تصویری ساخت گل نمدی ساده


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    1 نظر

    1. چکاپ قلب در منزل

      خانوم من عاشق وب سایت شماست واقعا عالی هستین الان خودم بررسی کردم واقعا کارتون درسته اگر خواستین برای انجام

      پاسخ

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->