• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری طرز تهیه شکلات مغز نوتلا

    آموزش تصویری طرز تهیه شکلات مغز نوتلا

    طرز تهیه شکلات مغز نوتلا خانگی بسیار ساده و راحت –

    ایده با شکلات تلخ و نوتلا در خانه –

    با درود فراوان – همانطور که پیش تر گفته شد خدمت شما ؛ شکلات و ایده های شکلاتی بسیار پرطرفدار هستند و از ساده ترین آنها تا پیچیده ترین و پر مواد ترین آنها دستور طرز تهیه دارند ، امروز آموزشی بسیار ساده و راحت را برایتان تدارک دیده ایم تا این تصور که برخی فکر میکندد حتما باید برای دست به کار شدن تهیه خوراکی مواد آنچنانی داشته باشیم را کنار بگذاریم و ببینیم که چگونه با یک بسته شکلات تلخ و نوتلا میتوان نوع جدید را ابتکار نمود ؛ لذا از شما دعوت مینماییم همراه ما در آموزش طرز تهیه شکلات مغز نوتلا شوید تا روش بسیار ساده ای در تهیه شکلات خانگی بیاموزید .

     

    مواد لازم :
    ماده | قطعه وزن | تعداد
    شکلات تلخ مقدار لازم
    نوتلا مقدار لازم
    ویفر تعداد لازم

     

    شکلات نوتلا

    آموزش طرز تهیه شکلات مغز نوتلا

     


    طرز تهیه با نوتلا

    1 :

    در ابتدای طرز تهیه شکلات مغز نوتلا میبایست بسته شکلات را باز نمایید بطوریکه فویل آلومینیومی آن سالم بماند ؛ سپس 2 تکه از شکلات را که معمولا قالبی مربعی دارند را برش بزنید و کنار بگذارید . اکنون شیشه نوتلا را باز نمایید و با استفاده از یک قاشق کوچک چایخوری بصورت حجمی مقداری نوتلا را بر روی حبه شکلات قرار دهید و البته یادتان باشد لزومی ندارد که آن را بر روی شکلات پهن نمایید فقط مانند یک فندق نوتلا را قلقلی مانند بر روی حبه شکلات قرار دهید و سپس حبه دومی را به آرامی روی آن قرار دهید .

    تا اینجا آموزش طرز تهیه شکلات مغز نوتلا تمام است و میتوانید این شکلات مغز دار را میل نمایید اما ما ایده ای در نظر داریم که در این آموزش گنجانده نشده و اگر میخواهید آن را نیز بدانید همراه ما به مرحله بعد همراه شوید .

     

    تهیه شکلات در خانه

    طرز تهیه شکلات مغز نوتلا در خانه تصویری

     


    تهیه شکلات مغزدار

    2 :

    ایده ما در ادامه طرز تهیه شکلات مغز نوتلا این است که شما توسط فویل آلومینیومی (اگر خود شکلات فویل مناسبی ندارد پس از بیرون تهیه نمایید) و کاغذ روغنی مخصوص شیرینی به این صورت که بر روی فویل لایه بعد یعنی کاغذ روغنی را قرار دهید و سپس حبه شکلات را ؛ اکنون سعی نمایید یک قالب مربعی ایجاد کنید بطوریکه به اندازه قطر 2 شکلات روی هم جا داشته باشد ؛ سپس مجموعه شکلات با مغز نوتلا را در آن قرار دهید و در ماکروویو به مدت بسیار کمی بگذارید تا شکلات آب شود و روی نوتلا را کاملا بپوشاند .

     

     

     

    نکته : میتوانید از قالب های کاغذی کوچک که برای نان حلوایی استفاده میشود در این روش نیز استفاده نمایید ؛ همچنین میتوانید از نان ویفر ها نیز برای زیر و روی شکلات استفاده نمایید تا به نوعی نان شکلاتی نوتلا داشته باشید .

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->