• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت تابلو نقش جهان چوبی

    آموزش ساخت تابلو نقش جهان چوبی

    مراحل ساخت تابلو نقش جهان چوبی با حکاکی لیزر –

    ایده انجام دست ساز با لیزر –

    با درود . نفودذ بالای انواع لیزر های کاربردی مانند حکاکی و برش و… در زندگی باب های جدیدی از هنر را با نام هنر لیزری باز کرده بطوریکه با کمی نبوغ و خلاقیت میتوانید کارهایی که در گذشته انجام آن ممکن نبوده و یا کاری بسیار طاغت فرسا و سخت محسوب میشده است را امروز در کمترین زمان ممکن و در بهترین کیفیت و دقت ممکن انجام داد که مدیون پیشرفت های علم لیزر در دنیا هستیم و اگرچه کشور ما کمی در به روز بودن از فناوری های عمومی از کشور های سطح اول عقب است ولی خشبختانه امروز این امکان فراهم است و بسیاری از شهرستانها حتی دارای خدمات لیزر هستند . ما نیز در راستای رسالت خود ایده هایی را در طبق اخلاق جهت آموزش کاربران و یادگیری آنها قرار میدهیم و امیدواریم شاهد شکوفایی روزافزون نبوغ و خلاقیت کاربران باشیم . در ادامه آموزشی برایتان تدارک دیده ایم با عنوان ساخت تابلو نقش جهان چوبی با حکاکی لیزر که با دیدم ادامه آموزش خودتان به تمام موارد آن واقف خواهید شد .

     

    آنچه نیاز است ؟
    قطعه | ماده تعداد | وزن
    پالت چوبی 1 عدد
    میخ و پیچ به تعداد
    دستگاه لیزر 1 عدد

     


    ایده استفاده از پالت های چوبی

    1 :

    پالت های چوبی دور انداختی معمولا در اطراف زیاد به چشم میخورند ، یکی از ؟آن مستعمل ها را بیاورید و با جداسازی تکه های سالم شروع به منتاژ و ساخت یک تابلو تمام چوب از تخته های سالم نمایید و آنها را توسط پیچ یا میخ محکم نمایید .

     

    کاربرد و ایده با پالت چوبی

    ساخت تابلو نقش جهان چوبی در خانه با پالت

    ساخت تابلو چوبی

    ساخت تابلو نقش جهان چوبی پالت چوبی

    ایده با چوب

    ساخت تابلو نقش جهان چوبی با پالت

     


    ساخت تابلو چوبی حکاکی لیزر

    2 :

    میتوانید سطح روی چوب را سوهان کنید و یک لایه بردارید تا کاملا سیاهی ها و کثیفی های چوب از بین برود ؛ سپس آن را به اپراتور لیزر بدهید و نقشه جغرافیای دنیا را روی آن حک و برش بزنید ، سعی کنید سطح کار دارای فرورفتگی های یکسان نباشد و برخی نقاط بیشتر لیزر شود و عمق بیشتری دهید ، در آخر باید به تصویری مانند تصویر نهایی ما برسید که پایان کار است و باید به شما بابت ساخت این محصول و ایده تبریک گفت .

     

    ساخت تابلو لیزری

    آموزش ساخت تابلو نقش جهان چوبی

    ایده لیزری با چوب

    آموزش مراحل ساخت تابلو نقش جهان چوبی

     

    میتوانید با کمی سوهان و سمباده و صیغلی کردن کار ، در آخر روی آن رزین یا پوشش پلی استر بکشید تا دیگر کثیف و خراب نشود و قابلیت شستشو پیدا کند .

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->