• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت ربات دیوانه کف شور

    آموزش ساخت ربات دیوانه کف شور

    آموزش ساخت ربات دیوانه کف شور بصورت تصویری –

    ایده برای ساخت ربات ساده –

    با درود فراوان خدمت شما ایده پروران گرامی – در این آموزش کاری بسیار جالب انجام خواهیم داد ؛ میخواهیم با یک ویبراتور متعلق به یک گوشی موبایل قدیمی و خراب که هیچ کاربردی ندارد و یک مسواک بدون استفاده و خراب که آن هم دور انداختنی است یک ربات دیوانه یا به نوعی یک ربات کف شور یا زمین شور بسازیم :دی . احتمالا تا کنون با توضیحات و دیدن عکس پیش نمایش متوجه شده اید که موضوع چیست و داستان از چه قرار است ! ایده جالبی است و البته بسته به اینکه چه کاربردی برای آن متصور شوید میتواند بسیار کاربردی حتی باشد . اکنون برای مشاهده کامل این آموزش با ما در آموزش ساخت ربات دیوانه کف شور همراه شوید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    موتور ویبره 1 عدد
    مسواک 1 عدد
    باطری 1 عدد
    سیم مقدار لازم

    آنچه برای ساخت ایده نیاز است

    لوازم ساخت ربات دیوانه کف شور


    ایده ساخت با موتور ویبره موبایل

    1 :

    برای استخراج یک موتور ویبراتور ؛ موبایل قدیمی و خراب را توسط ابزار لازم آن مانند آچار یا پیچ گوشتی و… باز مینماییم و موتور ویبره آن را که مانند شکل زیر است خارج مینماییم . این موتور ها ولتاژ کاری حدود 3 ولت دارند و برای راه اندازی آنها میتوانیم از باطری های ساعتی نیز استفاده کنیم . به قسمت پین اتصال آن نیز همانطور که در تصاویر میبینید 2 عدد سیم مسی لحیم میکنیم تا برای اتصال به باطری آماده شود .

    ایده با موتور ویبره موبایل

    آموزش ربات دیوانه کف شور


    ایده های خلاقانه با مسواک کهنه

    2 :

    اکنون به سراغ مسواک میرویم ؛ برای این منظور با استفاده از اره ، قسمت برس یا فرچه مسواک را برش میزنیم مانند تصویر تا کاملا آن قسمت را جدا کنیم و در آخر کار با نصب موتور ویبره روی قسمت جلویی و نصب و چسباندن باطری ساعتی بزرگ در قسمت عقبی مسواک و همچنین اتصال سیم ها به قطبین باطری و البته با رعایت پلاریته صحیح آن را متصل میکنیم که میتوانیم از کلید هم استفاده کنیم ودر نهایت با اتصال کامل باطری به ویبراتور مشاهده میکنید که مسواک بر روی سطح کاملا میلغزد و میتواند سطوح را برس کشی نماید در حالی که شما مشغول انجام امور دیگر هستید . امیدواریم از این آموزش ساخت ربات دیوانه کف شور نهایت لذت و استفاده را برده ؛ موفق باشید .

    ایده با لوازم دور ریز

    ایده ساخت ربات دیوانه کف شور

    آموزش ساخت ربات ساده

    ساخت ربات دیوانه کف شور


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->