• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت فانوس با شیشه مربا

    آموزش ساخت فانوس با شیشه مربا

    آموزش ساخت فانوس با شیشه مربا بصورت تصویری –

    ایده ساخت فانوس –

    با درود فراوان – در این آموزش بسیار جالب و کاربردی میخواهیم با استفاده از شیشه های مربای بدون استفاده و دور ریز چراغ فانوس دست ساز بسازیم تا با استفاده از آنها علاوه بر حفظ سیستم بازگردانی زباله های قابل استفاده مجدد در خانه به حفظ محیط زیست کمک کنیم و هم اینکه تزیینات منزل را به این روش افزایش دهیم . البته برای هر فضایی میتوانید از اینها استفاده کنید مانند فضای بیرونی یا حیاط یا محیط های آموزشی و کاری و…. تاثیر مثبتی این فانوس ها میتوانند داشته باشند . شما برای ساخت این فانوس ها نیاز به لوازم و متریال خاص و زیادی ندارید بلکه با یک شیشه مربا و ترشی و.. یک فانوس زیبا خواهید داشت . برای فراگیری ساخت این فانوس زیبا کافی است با ما در آموزش ساخت فانوس با شیشه مربا همراه شوید .

    نیازمندی ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    شیشه تعداد لازم
    توری مقدار لازم
    زنجیر مقدار لازم
    تخته چوب مقدار لازم


    ایده های خلاقانه با شیشه های دور انداختنی

    1 :

    در گام نخست که همه چیز میتواند در همین یک گام به اتمام برسد میبایست شیشه مربا را ابتدا کاملا بشویید و سپس به اندازه تقریبا 2 الی 3 برابر ارتفاع شیشه یک تخته چوب برش میزنیم و در ابتدای آن یه پیچ قلاب دار را پیچ مینماییم مانند شکل و سپس به سراغ خود شیش میرویم . درب فلزی آن را باز میکنیم و سپس با گردبر درب آن را به اندازه یک دایره برش میزنیم و از پشت یک توری به آن قرار میدهیم و سپس با نصب و اتصال یک زنجیر به آن و سپس نصب بر روی پیچ قلاب دار آن را تقریبا تمام نموده ایم و اکنون فقط کافی است آن را به دیوار نصب کرده و با قرار دادن شمع در آن از زیبایی آن نهایت لذت را خواهید برد . امیدواریم از این آموزش ساخت فانوس با شیشه مربا استفاده لازم را برده باشید ؛ موفق باشید .

    نحوه ساخت با چوب

    آموزش ساخت فانوس با شیشه مربا

    کاربرد شیشه مربا

    آموزش ساخت فانوس با شیشه مربا

    نحوه ساخت آویز شمعی

    آموزش ساخت فانوس با شیشه مربا

    ساخت فانوس

    آموزش ساخت فانوس با شیشه مربا


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->