• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش طراحی لاک ناخن با لاک دو رنگ [ایده اول]

    آموزش طراحی لاک ناخن با لاک دو رنگ [ایده اول]

    ایده طراحی لاک ناخن با لاک در خانه بصورت تصویری –

    عکس مدل لاک ناخن –

    با درود فراوان – یکی از بحث های داغ و مورد علاقه خانم ها بخصوص جوان ها لاک ناخن و طرح های ساده ای که خود میتوانن در خانه با لاک ایجاد کنند ؛ گاه اگر روش و اصول را بدانید و یاد بگیرید میتوانید با فقط 2 لاک و 2 رنگ تعداد زیادی ایده و طرح ایجاد نمایید که در نوع خود بسیار مورد توجه هستند و به زیبایی دستان شما بسیار می افزایند و این موضوع بخصوص در مهمانی ها و مراسم مهم بسیار حائز اهمیت است و ناخن از آن جمله قسمت هایی از دستان شما است که بدلیل در معرض دید بودن بسیار و قرار داشتن در دست ها که بسیاری از اشاره ها و حرکات با آن صورت می گیرد به نوبه خود بسیار میتواند در زیبا نمایی شما خانم ایرانی تاثیر فراوان داشته باشد ؛ اما ! همان اندازه که میتواند به زیبایی شما بیافزاید ، اگر رنگ ناخن را غلط انتخاب کنید و یا طرحی زشت و یا نه چندان جالب با آن داشته باشید میتواند تاثیر کاملا معکوسی داشته باشد ؛ مثلا انتخاب لاک با رنگ جیغ یا شب رنگ بطور تک رنگ بشدت در نظر آقایان بد جلوه مینماید و اکثرا از این انعکاس در رنگ گریزانند و میتواند پیام غلطی را به مخاطب القا نماید ؛ یادتان باشد بر خلاف تصور ، لاک هایی با رنگ جیغ یا شب رنگ بیشتر جهت استفاده در طرح های خاص کاربرد دارند و استفاده زیاد در تمام ناخن ها ان هم بصورت تمام رنگ و تک رنگ نتیجه چندان خوبی معمولا نمیگذارد .

    آنچه در طراحی ناخن مهم است این است که طرح و الگو داشته باشیم ؛ طرح ها بسیار متنوع و فراوانند و ما در اینجا فقط به یکی از انواع آن خواهیم پرداخت ولی سعی مینماییم نظر خود و ایده های خود را نیز در قالب توضیحات خدمتتان ارایه دهیم ، در ادامه با ما همراه باشید در آموزش طراحی ناخن با لاک در خانه .

     

    آنچه نیاز است :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    لاک 2 عدد
    برق ناخن 1 عدد
    ابر اسفج مقدار لازم
    خلال چوب 1 عدد

     

    نیاز های یک طراح ناخن

    لوازم طراحی لاک ناخن

     


    نکات مهم در طراحی لاک ناخن و دیزاین ناخن

    1 :

    همانطور که در توضیحات گفته شد ؛ انتخاب رنگ و طرح بسیار مهم است ، چراکه گاها ممکن است یک ناخن ساده و بدون لاک و طرح بسیار جذاب تر باشد تا یک ناخن با رنگ نا متعارف و یا یک طرح غلط .

    اگر از آن دسته خانم هایی هستید که از لاک و رنگ اصلا خوشتان نمی آید میتوانید فقط از برق ناخن استفاده نمایید .

    در لاک زدن دقت نمایید که لاک را به پوست خود نمالید و بیرون زدگی نداشته باشد ؛ این نقطه ضعف بسیار مهمی است .

    رنگ های متعارف یا اصطلاحا جیغ ؛ تاثیر معکوس میتواند داشته باشند ، پس در انتخاب و استعمال آن دقت بیشتری نمایید .

    سعی نمایید تصوری از ست بودن بین رنگ ناخن و شال و کفش و… خود داشته باشید .میتوانید کاملا ست نمایید و یا کاملا ضد ست باشید .

    از مارک های اصلی لاک همواره خرید نمایید و از خرید اجناس تقلبی و صرفا ارزان اجتناب نمایید .

     

    لاک مورد نیاز ناخن

    طراحی لاک ناخن

     


    آموزش طراحی ناخن با لاک

    2 :

    در اولین ایده طرح ناخن با لاک ؛ از 2 رنگ استفاده مینماییم – در ابتدا ناخن را با لاک کرم پوشش دهید و صبر نمایید تا خشک شوند و یا میتوانید زیر باد سشوآر بگیرید تا زودتر خشک شود .

     

    ایده های دیزاین ناخن

    طراحی لاک ناخن ساده

     


    آموزش ادغام ؛ مخلوط و ترکیب کردن لاک ها

    3 :

    اکنون در این مرحله بر روی سطحی ساده مانند تصویر ؛ دو رنگ را در هم مرزی با هم بریزید تا کاملا با هم ؛ هم‌مرز شوند . سپس با خلال چوبی مانند شکل مرز دو رنگ را با هم مخلوط نمایید و سپس به مرحله بعدی میرویم .

     

    ترکیب لاک ناخن

    مراحل طراحی لاک ناخن

     


    آموزش لاک زدن ناخن ها بصورت حرفه ای

    4 :

    با ابر یا اسفج ؛ همانند تصویر مربوطه بر روی قسمت مخلوط رنگ ها بگذارید و بردارید و سپس مانند تصویر متحرک زیر همانطور که میبینید رنگ و لاک را به ناخن انتقال دهید .

     

    روش ساده طراحی ناخن

    آموزش طراحی لاک ناخن

    طراحی ناخن

    آموزش طراحی لاک ناخن

     


    آموزش پولیش ناخن در خانه

    5 :

    اکنون با حلال قسمت های کناری ناخن که رنگ به آن ها مالیده شده است را پاک مینماییم و منتظر میشوید تا کاملا خشک شود و سپس در آخر بر روی آن برق ناخن میزنید تا کاملا براق و فیکس شود که این موضوع کاملا در عکس ها مشخص است .

    اکنون کار شما در طراحی ناخن تمام شده و میتوانید پس از خشک شدن لاک به مهمانی بروید و از حسن توجه اطرافیان به لاک ناخن لذت ببرید ، موفق باشید .

     

    دیزاین ناخن

    طراحی لاک ناخن در خانه

    چگونه یک ناخن زیبا داشته باشیم

    انواع طراحی لاک ناخن

    ایده لاک نان

    طراحی لاک ناخن تصویری

     


     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->