• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش طرز تهیه کیک کاکائویی فنجانی فوری

    آموزش طرز تهیه کیک کاکائویی فنجانی فوری

    چگونه کیک کاکائویی فنجانی فوری درست کنیم ؟

    با درود فراوان . در بخش آشپزی در خدمت شما هستیم با آموزش جدیدی از سلسه آموزش های پخت کیک در شاخه کیک های فنجانی یا همان کیک لیوانی که در قبل چندین مورد از این کیک ها را خدمت حضورتان تقدیم کرده ایم و این تیپ از کیک ها همواره با استقبال خوبی مواجه بوده و هست به دلیل استفاده خیلی کمتر از مواد اولیه و اینکه برای افراد 1 نفر بسیار مناسب است و بخصوص برای دیزاین در مهمانی هایی که می خواهیم کیک در فنجان سرو شود البته اگر نخواهید کیک را برش زده در لیوان ها بگذارید .

     

    مواد لازم جهت طرز تهیه کیک کاکائویی فنجانی
    ماده | قطعه وزن | تعداد
    آرد 4 قاشق غذا خوری
    شکر 4 قاشق غذا خوری
    پودر کاکائو 1 قاشق غذا خوری
    تخم مرغ 1 عدد
    عصاره وانیل مقدار ناچیز
    شیر 3 قاشق غذا خوری
    روغن 3 قاشق غذا خوری
    دراژه شکلاتی 3 قاشق غذا خوری

     

    کیک فنجانی

    طرز تهیه کیک کاکائویی فنجانی


    طرز تهیه کیک لیوانی کاکائویی در خانه

    1 :

    در ابتدا میبایست مواد را مخلوط و خمیر کیک را اماده کنید که این مورد اگر آموزش های پیشین را دیده باشید کاملا برایتان جا افتاده است ولی اگر نه پس این آموزش را مشاهده نمایید . در این اموزش ها نکته جالب توجه تهیه کیک های لیوانی این است که همه چیز در خود لیوان یا ماگ اتفاق می افتد و نیازی به کثیف کردن ظروف و … بیشتری نیست . اکنون مطابق اموزش ؛ تخم مرغ ، شیر ، آرد ، پودر کاکائو ، عصاره وانیل ، شکر ،روغن و… را در لیوان یا ماگ مخلوط مینماییم تا در نهایت خمیر بدست آید و به تصویر فوق برسیم .

     

     

    ماگ کیک

    طرز تهیه کیک کاکائویی فنجانی


    نحوه پخت کیک کاکائو لیوانی فوری در چند دقیقه

    2 :

    در مرحله قبل خمیر کیک لیوانی یا همان ماگ کیک را آماده نمودیم و اکنون فقط کافی است تکه های شکلات را به آن بیافزایم و با قاشق یکبار هم بزنیم و سپس در نهایت لیوان یا ماگ حاوی خمیر کیک را در مایکروفر قرار دهید و همانطور که میدانید مایکروویو ها بر اساس توان و زمان تنظیم میشوند و شما میتوانید توان را بر روی 1000 وات و زمان را در 3 دقیقه و یا توان را بر روی 700 وات و زمان را بر روی 4 دقیقه تنظیم نمایید که البته تنظیمات مایکروویو یا مایکروفر را باید مطابق دفترچه تنظیمات انجام داد چراکه ممکن است مدل ها با دیگری متفاوت باشند . پس از گذشت زمان مذکور کیک ما آماده است ، نوش جان .

     

    مایکروویو

    طرز تهیه کیک کاکائویی فنجانی با مایکروفر

    کیک شکلاتی

    آموزش طرز تهیه کیک کاکائویی فنجانی

     

     

    انجمن تخصصی گفتگو

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->