• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش طرز ساخت دسته گل عروس

    ساخت گل عروس

    ساخت دسته گل عروس با گل طبیعی و بسیار زیبا –

    چطوری دسته گل عروس درست کنم –

    با درود فراوان – یکی از زیبایی های مورد توجه عروس خانم ها ؛ دسته گل ایشان است که عموما تاکید فراوانی بر زیبایی آن میشود چرا که حضور پررنگی در تصاویر عروس دارد و یک دسته گل عروس زیبا قطعا همواره مورد توجه است و شاید پس از سالها آنچه در ذهن مخاطب و بیننده عکس بسیار به چشم بیاید همین زیبایی دسته گل عروس است که عموما هم از گل طبیعی درست میشود و در آخر مراسم ها به سبک غربی آن را در جمعیتی از دوشیزگان پرتاب میکنند تا در باور آنها به دست هر شخص بیافتد سال آینده به خانه بخت خواهد رفت :دی  – در ادامه با ما همراه شوید تا یکی از زیباترین دسته گل های عروسی را که خودتان میتوانید درست کنید را آموزش دهیم .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    قیچی 1 عدد
    روبان پهن سفید 1 عدد
    نخ کنفی 1 عدد
    نوار گل سازی 1 عدد

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    گل رز 1عدد
    گل لیلیوم 1عدد
    گل لیسیانتوس 1عدد
    گل میخک 1عدد
    گل نرگس 1عدد
    برگ اکالیپتوس 1عدد

    برای دسته گل عروس به چه نیاز است

    آموزش طرز ساخت دسته گل عروس


    نحوه انتخاب گل برای مراسم و مناسبت ها

    1 :

    اولین قدم پس از آماده نمودن وسایل اولیه ؛ فراهم کردن شاخه های گل مورد نظر است ؛ قطعا این را دانسته اید که ما انسان ها برای هر مراسمی نوع گل خاص را انتخاب میکنیم و البته باقی عموم گل ها کاربردهایی عام دارند ولی مثلا برای مراسم ترحیم و عرض تسلیت معمولا از گل گلایل سفید استفاده میشه و به همین دلیل در دسته گل های عرض تبریک و مناسبت های  شاد اصلا از این گل استفاده نمیشه و یا اگر بشه بسیار کم ، اما برای عرض تبریک از تمام گل هایی رنگ شاد مانند رز و مریم و نرگس و… استفاده میشه . برای دسته گل عروس میتوان بسته به نوع سلیغه هر گل زیبا و خوشرنگی را انتخاب کرد ولی معمولا ار رز استفاده میشود که ما طبق جدول بالا از چند گل و برگ استفاده کرده ایم .

    زیباترین گل های ایران

    گل های زیبا مناسب برای دسته گل عروس


    نحوه گل آرایی و ساخت دسته گل

    2 :

    در گام نخست مانند تصاویر ابتدا برگ اضافی گل های اصلی را جدا کنید تا اینکه فقط یک ساقه باشد بدون خار و برگ .

    نحوه ساخت دسته گل

    آموزش طرز ساخت دسته گل عروس


    مدل دسته گل عروس

    3 :

    اکنون از هسته اصلی دسته گل که شامل گل های اصلی است شروع میکنیم ؛ ابتدا با لیسیانتوس و رز و… که ساختاری درشتر دارند آغاز میکنیم و به ترتیب همانند تصاویر به سمت گل هایی با برگ کوچکتر میرویم و در آخر همانطور که میبیند با برگ اکالیپتوس و … آن را تکمیل میکنیم .

    جدیدترین مدل های دسته گل

    آموزش طرز ساخت دسته گل عروس


    ایده برای ساخت دسته گل عروس

    4 :

    دسته گل را با نخ کنفی میبندیم و محکم میکنیم بطوریکه برگ و گل های آن جدا نشوند ؛ سپس در آخر بر روی آن با روبان پهن و سفید رنگی را که از قبل داشتیم به همراه حریر سفید یا صورتی تزیین میکنیم . در این قسمت نیز شما میتوانید با اتکا به سلیغه شخصی خود هرچه زیباتر آن را تزیین مینماییم .

    ساخت دست گل عروس طبیعی

    آموزش طرز ساخت دسته گل عروس

    البته میتوانید از هدایای آماده نیز استفاده کنید مانند شاخه گل رز طلای نانو که در همین آموزش میتوانید برای خرید اقدام نمایید و در بین گل های طبیعی از این گونه گل های مصنوعی و زیبا نیز استفاده کنید که زیبایی خاص خود را دارند .



    همچنین در ادامه میتوانید تمام تصاویر موجود در این آموزش را که بصورت یکجا و تصاویر متحرک در قالب فرمت گیف gif برای شما تدارک دیده ایم دانلود نمایید . همچنین لازم به ذکر است که تمام تصاویر متحرک از تمام آموزش های سایت به طور جامع در کانال تلگرام ما با آیدی Diys_ir@ موجود میباشد ، که میتوانید با هشتگ یا همان شارپ مناسب آن را پیدا کنید .

    دانلود گیف تصاویر ساخت دسته گل عروس

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->